Joo siis on taas ollu päivä..mun muija on sekoillu heti aamusta. Oikeastaan se alkoi jo eilen kun mami tuli töistä. Mami tuli ovesta sisälle, otti kengät pois ja muija sanoi mayyyyyyyyyyyyyyyy ja roikkui sen jälkeen mamin jalassa kiinni. Jos mami ois tienny mistä se varpisti johtui ois se varmaan saannu slaagin...tänään sain todestusaineistoa siihen mitä olen kauankin epäillyt. Mun muija vetää mamin astmapiippua salaa ...eli tripit niinkuin. Bisse ja rööki on vissiin sen mielestä out...kattokaa nyt vaikka...ja tsiisus sentään minkän näköinen se sitten on sen jälkeen...mä oon epäilly jo pitkään...

" en mä mitään...*glumps* tee..."

Resizeof2007-04-21002.jpg

"ooooh tää alkaa nousee hattuun....wau mitkä vibrat"

Resizeof2007-04-21004.jpg

"Prinsessa Ruusunenhan se siellä saunanlauteilla tripin jälkeen"

Resizeof2007-04-21009.jpg

Joo ja kattokaas sitten sille iskee siinä laskuvaiheessa se kauhee hellyden puuska....arvatkaa onko sitten meikäläinen tulilinjalla ...KYLLÄ..ja se on joskus niin yliampuvaa toi sen pusutteluhalu että hohhoijakkaa...

Näin se menee:

"Leevi herää , mä halaun hellyyttä ja pestä sun pebaa"

Resizeof2007-04-21012.jpg

"Leeviiiiiii..heräisit nyttten....mä haluun syliin...Leeeviiiiiiiiii"

Resizeof2007-04-21013.jpg

"Leevi mä lakastan su , Leeviii....lakastan"

Resizeof2007-04-21016.jpg

"jiisus nainen hellitä vähän...meikäläinen ei saa happee...sä painat jonkun verran"

Resizeof2007-04-21017.jpg

"Mutku mä Leevi lakastan sua...mä lakastan sua..mä lakastan....

Resizeof2007-04-21019.jpg

"Leevi älä makaa kun lahna siinä..anna mulle vastakaikuu...Leeviiiii"

Resizeof2007-04-21020.jpg

Hohhoijakkaa...naiset...ei oo ees kiva ilma että voisin mennä tuulettumaan ulos...turkki täynnä lääppäystä. Ei oo helppoo aina näitten naisten kanssa....vaiks onhan se kivaa että minusta tykätään tai niinkuin Hössö sanoo....LAKASTAN..

 

-LEEVI-