hah...olipa joulu.. Mulla on ollu niin kiirus että en ole ehtinyt kaikista lahjoista ottaa kuva. Mut on täs Hössön lempparista kuvaa kun se on antautunu totaalisesti yhden lelun hurmaan..hihii..enkä puhu nyt minusta.

Ekaks tosin yks vaasalainen maalaiskolli ja hänen sievät muijat haluaa lähettää kaikille terkkuja. Tässä MauMaun terkut ja säestäen hänen äitinsä Gosan ja hänen siskonsa Tiger...

Tsau jäbät ja muijat!

Mä oon se jättidude maalta. Aattelin että lainaan kamuni Leksan nettipaikkaa kun mul ei oo omaa ja lähetän teille pälliseteltäväksi muutama kuva. Tietty noi naiset jotka täällä asuu mun kanssa halus kanssa lähettää kuvii , että kuulemma jos on jotain vapaita komeita kolleja niin täs ois tämmöiset muijat. JA HEI....toinen niistä on MUN mutsi , joten jäbät hommat siihen malliin sitten...if u know what I mean.

Täs on mun mutsi

ResizeofDSC_0024-2.jpg

Täs on mun sisko ( sama virsi pätee hänen suhteen sitten jäbät)

ResizeofDSC_0026-1.jpg

ResizeofDSC_0039-1.jpg

Ja sokerina kakun päälle ,....kaikille ihanille muijille suomen mailla...täs on MÄ..komea ISO miäs , paino 7,5 kg, täytän kohta 2 v.....mulla on iso syli tytöt=) ja 25 kynttä..me laskettiin jouluna

ResizeofDSC_0018-1.jpg

ResizeofDSC_0020.jpg

ResizeofDSC_0023-1.jpg

Hyvää uutta vuotta , eli mun kielellä GOTT NYTT ÅR kaikille Leksan kamuille ja erityisesti kaikille misuille=) hihii...

-MauMau-

 

Okei...nyt jäbä sai terkkunsa tänne, meinaan mä en ihan heti ala olee vihamiehiii ton kaverin kanssa,. Itse asiassa on aika turvallista tietää että on ton kokoinen kamu olemassa.,...vaiks kyl mä sanon että meidänkin kollikerholla niitä näkee...kuten tiedätte kaikki.

Joo tosiaan...täs on muijasta kuvii kun se tempoo tota hiirtä , se on ihan sen lemppari ja se vinkuu. Arvatkaa vaan tykkääkö mami...siitä vinkunasta,..hihi... Ja mami tuli niinkuin eilen Vaasasta pois ja sitten kun tuli aamu niin se ihmetteli että mitä se Hössö hyökkäilee sen peiton alle kokoajan. No , sitten toi toinen ihminen alko katto että mitä siellä nyt sitten on ...no Hössö oli tuonnu ton hiiren , taikka rotta se varmaan on sinne mamin peiton alle . NÄytti saalista , eikä mami heti tajunnu. Tää oli kello 05.00 aamulla, seuraava herätys oli sitten seiskalta , sama hiiri , sama katti ja sängynpohja....kilinkolin, kilinkolin ....hihiiiii.....

ResizeofDSC_0042-4.jpg

ResizeofDSC_0043-2.jpg

hulluus kiiltää silmissä....hihii...oon nähny tollasen ilmeen eräässä muussakin blogis...Kisu mulla tuli mieleen...hiiiiiihhiii...mustavalkoiset naiset...

ResizeofDSC_0044-3.jpg

Sitten mun SUURI KIITOS JOULUPUKILLE  joka tuli tänä vuonna ja toimitti sen mun ainoan toivomuksen, että tuo nyt pentele ne lahjat tänä vuonna että ei tuu jankuttamista ensi vuonna...tässä sitten lopputulos siitä asiasta...että se toimitti lahjat mitä mä olin Hössölle hommannu jouluks. Vaiks oonmä kyl aika maireena kun mul on noin nätti muija ja kyl te tieette mitä tarkoitan...LÖÖÖÖÖV!!

IMGP4038.jpg

IMGP4043.jpg

IMGP4042.jpg

IMGP4041.jpg

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin....

-LEKSA-