Ja että voisiko joku mahdoolisesti sammuttaa ton pihatuulettimen että mä pääsisin muijan kanssa ulkoilemaan tänään. Tuolla on sellainen veto pihalla että mä luulin että joku tulee ikkunan läpi meille sisälle yöllä. Ja kelatkaa mami nauroi mulle että joo ei tarvi vahtikoiraa hankkia kun meillä on sua, Leevi.....jaaa..hääh....tottakai mä puolustan mun hima , mun muijaa ja mun mamia. Seuraavan kerran laitan vielä pääkallopuvun ITSE päälle...siinähän sitten naureskelee juu.. Joo mä kelasin että joku tulee sisälle makkarin ikkunasta kun jotain hakkasin hulluna siihen ikkunaan. Mä vetäsin turkin salaman nopeasti pörrötykselle ja kävelin sillei selkä kyttyrässä ikkunalle ja mourusin samalla. Okei siellä ei ollu ketään muu kun , ....oksa ..joka hakkasi ikkunaan... mä luulin että mä pääsen tosihommiin.

Muija ei edes liikuttanut koko tämän ajan tassujaan , se veti unta palloon sohvalle....naiset....

Musta tuntuu että meitä lahjotaan taas tai jotain...mami toi meille eilen lihahyytelöä...nami nami..wau...sikaihanaa. Ja no tota noin niin...tota noin niin... se oli itse ajatellut että se syö pikkasen grillikylkee ja jotain salaattia...tota noin niin...se grillikylki pala....meni pitkin lattiaa Hössön suussa...tsihhiiihiiii...että niinkuin mami söin sittenkin kaalikääryleitä ja perunoita sitten...

Hössö oli ihan möksä koko illan kun se ei saannu syödä sitä grillikylkipalaa vaan se otettiin siltä pois ja heitettiin vielä menemään. Se katteli mun mamia koko illan silmäkulmien alta ja suunnittelee kostoa se sanoi...

Mami sanoi meille aamulla että tänään lapset löhöillään koko päivän ja että lupaa ettei  tänään siivoa yhtään. ..se on meidän mielestä siistii.

ai niin keksittiin Hössön kanssa..mikä on Leevin ja Hössön risteytys....??...no tota noin niin...LÖSSÖ...hahhaahhhahhhahhhaaaa..että me ollaan vitsikkäitä

-LEEVI-