Mami on saikulla ainakin tänään...jotain se taas kiroili sen pomoa jotain ....en mä tiee. Ihmisillä tuntuu olevan niin vaikeeta. No mut kuitenkin...me aiotaan juhlia tänään Hössön kanssa vappua. Hössö aloitti jo eilen vetämällä perunasalaattia ja nakkeja. Mami sanoi että bisseä ei tule tänä vappuna koska se on kipee mutta sen verran pitää että joku raikas siideri vois maistua illalla kun toi toinen ihminen on juhlimassa jossain ...Mä en kyl usko että Hössö vetää siiderii...mut ei mun muijasta ikinä tiedä? Mä sanoin mamille ettei sen tarvi niitä vappupalloja meille alkaa hakee , kert' se on kipee. Mami kehui mua sydämmeelliseksi , ajattelevaksi ja herrasmiäheksi...tietty oon..

Mie aattelin kosia ton mujian toistamiseen ja sitten ilmoitetaan lopullinen bilepäivä sitten , ....niin mikäli Hössö vastaa myöntävästi kosintaan..hih...

Hauskaa vappua kaikille kamuille! Bilettäkä tyylillä..ai Hössöllä on jotain asiaa vielä...

HÖSSÖ: erityisterkut kaikille mustavalkoisille kissoille=) hiihiihiihhhiii...meillä on puku kohdallaan

Okei whatever Hössö....mut hei hilpeitä bileitä=)

-LEKSA-