Nyt on joku loma tolla mun lihamestarilla, eli tol varamamilla. Mut en mä tajuu...lihaa ei tule yhtään sen enempää...suorastaan vähemmän. Oon nyt parina päivänä menny tiskialtaaseen kytikselle ja ilmaissu kaiken keinoin että LIHAAAA, mä haluun LIHAAAA...mut ei toi auta. Jyrsii vaan jotain heiniä noi ihmiset eikä juo ees olutta vaan jotain laittisiiderii...hyi yök...se oli pahaa. En mä tajuu...mä sitten viihdytän itteeni Leevillä...jeps juuri näin...mun ikioma viihdyke...kattokaas vaikka...ja joo..sen piti vielä sanoo etten oo oikeesti peris tyttö ...oon vaan syntynyt Mäntsälässä....se kertonee kaiken kai ..ainakin mun varamami sanoo niin.

Mulla ei oo tekemistä...kauheen boring boring boring...jospa kävisin Leksaan kiinni..sen pebakin on tos just sopivasti...

Resizeof2007-06-23008.jpg

Leevi mä ihan vähän vaan...

Resizeof2007-06-23007.jpg

Nyt nainen irti mun tavaroista ...mä koisiin...

Resizeof2007-06-23002.jpg

Kuuleshan nyt Leevi , mieti tarkkaan kuka tässä talossa määrää..

Resizeof2007-06-23010.jpg

Mut mä ihan vähän vaan tästä...

Resizeof2007-06-23001.jpg

Joo kaikki hauska loppuu aikanaan...Leevi ei ollu yhtään messissä..varmaan jotkut SE aika kuukaudesta..ottaa nyt tosta selvää...

Mut joo sitten se hää asia. Se ei kyl valitettavasti tule olemaan 7.7 koska varamami on VAASASSA vieraissa kissoissa. Törkeetä jos multa kysytään, mutta se seuraava viikonloppu vois olla se aika mikä ois hyvä...

-HÖSSÖ-