Meillä kummittelee. Me molemmat nähdään sellaisia asioita mitä mami ei näe. Sitten se nauraa meille että mitä te toljotatte, ei siinä oo mitään. ONPAS!! Se on se kuusjalkainen kissa jolla on kalastajanhattu päässä ja sikari suussa ja puukko kädes. Se kuiskii aina Leeeeviiiii, Hössöööö. Kyllä..näin on. Äskenkin se oli vitriinissä vaikka mami ei nähny. Me istuttiin molemmat lattialla ja toljotettiin viekukkain vitriiniä, ja mä sanoin mamille että mau että kato nyt tossa se taas on...

Mamin mielestä me ollan pöllöjä...eikä muuten varmana olla..ne on lintuja ja sitten se sanoo että mihin jätitte taas aivot lapsukaiset mennään etsimään niitä. Siis joo..tällaista saa sitten kuunnella kun istuu p****ahalvauksen kourassa toljottamassa kummituksia. Mä katson parhaaksi olla sen frendi, sen verran kovikselta se näyttää. Niin ja meidän saunassa on tonttu, sen te jo tiesittekin. Sille mä aina kerron päivän tapauhtumia koska se on sanonun mulle että se ei sieltä voi tulla pois että sitten saunan taika häviää. Jaa taika...siksköhän mul pukkaa uni niin nopeasti kun menen sinne lauteille istuskelemaan. Ihan vallan mun karvat alkaa kuorsamaan ennen mua. Joo onks jollain kokemuksia tällaisista asioista että on kaikkee mitä ihmset ei nää niin kertokaa ihmeissään , ei toi meidän sihteerikkö ( ei niin rampa enään) usko että on kaikkee.

Meillä on tänään siivouspäivä ja tommosta tylsää. Taidetaan mennä sen toisen ihmisen kanssa sänkyyn koisimaan ettei vaan joudu auttamaan. Vaiks Hössöllä on kyl tullu sellaisii auttamisoireita siinä siivouksessa, se laukkaa imurin perässä ja kytäilee että missä se menee. Ja vaiks se sanoi mulle että se vähän pelkää sitä imuria niin sen on vaan pakko tehdä kaikkee loikkia sen lähellä ja laskee todennäköisyyslaskemia siitä että mihin suuntaan se imuri seuraavaksi lähtee...naiset...mua ei parit imurit vois vähempää kiinnostaa. Niin kauan kun se pysyy poissa mun turkista niin kaikki on hyvin.

Huomiseen, Reetin bileis sitten nähdään

 

-LEEVI-