Niin ei olla oltu netissä kun totanoin niin oltiin vähän muutama päivä niinkuin lemmenlomalla Hössön kanssa saunassa. Se kaulapanta kattokaas...se kimallejuttu...niin oikeastaan mun näkökanta on se että mua kaapattiin saunaan eikä mua olla päästetty pois, mut eilen meillä oli vähän erimielisyyksiä ja Hössö karkas rappukäytävään. Meitsi huus mammaa apuun ja mamma se nappas Hössön kun vanha tekijä ja toi sen takas saunaan. Siis ihme touhuu niinkuin...ekaks ollaan sillei lepertelemässä mulle ja pusuttelemassa ja saa kaiken mitä haluaa ja vähän ylimääräistä ja heti kun ei oo samaa mieltä niin otetaan hatkat rappukäytävään. Sit' mä niinkuin sanoin muijalle että tänne saunaan takas ja mars'..että se mitä aloitetaan hoidetaan kansa loppuun...heh...

Mut joo oli mul sitten vielä semmoinen asia että kun se Rede mietiskeli sen blogis että kun ei oo hiiruloita sen pihalla näkyny niin ajattelin virkistää sen muistii että täs ois ihan itse herrasta kuva missä se esittelee sitä himpulaa minkä se otti kun mun ja hössön mamit oli siellä Reden himas vierailemassa...

 

Resizeofrede006.jpg

Mun mami on vieläkin äimän käkenä kun toi Rede oli niin vikkelä poika ja haki sillei kuulemma nanosekunnissa sen karvakasan sieltä jostain ja toi sen näytille...hiihhii.,....mä sanoin mamille että tietty se osaa..se on harjoitellu jo monta vuotta ja osaa ton homman toooooosi hyvin...niin että täs sitten todistuaineistooo.

Niin ja arvatkaa mitä tapahtui...toissa päivänä mami oli töis itikses ja sitten sinne tuli yks ihminen ostaa kissallensa ruokakupin ja sitten mami taas vaahtoamaan meistä kaikkee ja sitten se sano sille asiakkaalle että meillä on blogi ja sitten kun se kirjoitti sen meidän blogin nimi ja meidän nimet niin se asiakas ties meidän blogi..kelatkaa....sitten me saatiin hauskat lelut siltä asiakkalta ja me esitellään ne sitten myöhemmin kuvien kera koska mamin on pakko vähän askarrella meille niitä...hiihhii

NIIN JA SITTEN OIS TIEDOSSA MAHTAVAT KEKKERIT 7.3 TÄS NETIS. MEITSIN SYNTTÄRIT. KAIKKI ON TERVETULLEET , TUNTEMATTOMAT JA SELLAISET TUNTEELLISET,,,,EIKU SIIS SELLAISET MITÄ MÄ JO TUNNEN!!...

-LEEVI-