Me ollaan neuvoteltu mamin kanssa ja sovittu että blogi jatkuu niinkuin ennenkin , mikä on HYVÄ asia koska mä en jaksais jos en sais purkaa asioita kamuille , esim. siitä miten hidas palvelu meillä on ja miten meitä sorsitaan aikaajoin...niih...

Okei käytänhän mä tätä blogitilaa kanssa mun miehen ylistämiseksi ja paljastan aina välillä aikas K-18 asioita meidän elämästä yhdessä ...mut nekin on tärkeitä koska varamami on itse sanonu että kun on tarpeeks hyvä kaveri voi vaikka kertoo oman suoliston tominnasta kamulle.hihiihi... ja mä uskon varamami koska se on opettanu mulle niin paljon tärkeitä asioita ja onhan se mun henk.koht.lihamestari että mä niinkuin trust and respectiii...

Niin mutta vastauksena kaikille jotka pohti meidän blogin jatkumista niin joo kyl se jatkuu=)))...ja meidän suhde kanssa,...siis nojoo Leksan kanssa tietty , mut niinkuin mun varamamin kanssa...se on forever sanoin varamamille=)))..ja varamami halas mua ja sanoi että senkin puolesta se on 4ever...

Ja tässä lopuksi sitten mun miähelle tällainen laulun värssy jota mä kuulin telkusta jossain mainoksessa, mutta se sai mun sydän pakahtumaan rakkaudesta ja en saa taas mitään vastakaikua Leksalta...en mä tajuu....se on niin ihana laulu se mitä on siinä mainoksessa ja musta tulee ihan lööööööv ....koko mun turkissa...*huokaus*..

" I'm in the mood for love, simply because you near me....."

-HÖSSÖ-