Hei vaan kaikille karvaisille ja vähemmän karvaisille otuksille. Mä olen nyt asettunut Leevin taloon ja ominut palvelun itselleni... Olin vähän ihmeissäni kun mun mami lähti kipsäkkien ( vai onks se kapsäkkien) kanssa jonnekin ja UNOHTI MUA...mutta sitten mä katsoin kalenteri ja muistinkin heti että ai niin ..nyt se alkaa...yhteiselo mun miehen Leevin kanssa kolmeksi kuukaudeksi. Aikas siistii, meinaan vaan että tota mun mamia on vähän vaikeeta pompottaa ja taidot vähän ruostuu, mutta nyt pääsen jopa kehittää sitä taitoa koska Leevi on tiukasti mun tassun alla.

Täällä alakerrassa on kyl aina hyvä tarjoilu, aamiaiseksi vetäsen aina puuroa, taikka sitten joskus on pekoni ja kanamunia. Lounaaksi sitten vaikka kissanruokaa ja sitten kaikkee vaan mitä siellä jääkaapissa on...katsokaas minä hyppään jääkaappiin kun se ovi avautuu. Päivälliseksi on yleensä sitten kissanruokaa( noi katsokaas luulee että meitityttö elää sellaisella) , senkin voi maustaa kivasti vaikkapa paistetulla broilerin rintafileillä ( juu mä otan kokonaisen ja lähden sitä rahtaamaan , heti kun palvelijoiden silmä välttää)...palan painikkeeksi ryystän sitten emännän oluet. Katsokaas tää on siistii , koska mun mami on vege niin meillä ei kattokaas tota lihaa näy himassa...täällä sitä saa siihen asti kun alan röyhtäilee ja hikottaa...hehhe..

Joo sitä bissee mä ottaisin kyl vähän useamminkin ja enemmänkin kerrallaan mutta sitä ei niin usein ole tarjoilla...mutta kun sitä on niin tunkasen röyhkeesti kielen sinne pulloon ja avot niin saan sitten vähän enemmän...

Tolla Leevillä on tänään ollut pelkään kaikkea päivä ja mä olen kohta ihan neuvoton sen kanssa taas...mutta sellaiset ne miehet on  ..että joskus niitten kanssa vaan menee hermo. Se on sellainen jokeltaja eikä ole hetkeekään hiljaa..jotenka korvat on vähän kovilla kun sen juttuja pitää kuunnella 24/7...mutta on se vaan niin komea ja uljas ja mä kyl rakastan sitä niin hulluna. Tällei muijakerhon tytöille voin paljastaa että Leevi on niin hyvä suutelemaan ja tosi hellä mies ( silloin kun se nukkuu ainakin ...siis hellä..hihhii)

Mä menen nyt tutkailemaan paikkoja ja vähän niinkuin hajustaa kaikki minun omaksi niin että tää systeemi pysyy niinkuin mun hallussa..

Palaillaan.

-HÖSSÖ-