Meillä on ollut tänään niin kivaa ton mamiskan kanssa. Se tosiaan on vielä saiaus..eiku mikä lie väliaikaisvammaisloma whatever niistämishikoiluloma. Niin no kuitenkin . Ajateltiin sitten eilen Leevin kanssa kimppaa että ei tästä nyt tule mitään . Se vollottaa issekseen sohvalla ilman syytä ja on ihan herkässä tilassa kokoajan. Stressaa kaikesta ja näkee sellaisii painamaisia...ai mitä Leevi...ai jaa ne on painajaisia..ihan sama...niin kauan kun ei haittaa mun turkkia niin  ne voi olla vaikka painimatseja. Niin no sitten kuitenkin asiaan TAAAS....( sori me naiset ollaan tällaisii...vähän pitää jutella asian vierestä, se on kuulemma joku naisten pysyvä vika Leevin mielestä)

NIIIN...hyvä suunnittelu niin se myös toteutuu ja oltiin eilen yöllä kaksisteen sohvalla sitten suunnittelemassa. Kello kun löi 06.00 aamulla mä menin sänkyyn hurisemaan ja tamppaamaan oikein olan takaa. Leksan mami nukkuu mahallaan ja menin sitten sen selkään ja tamppasin sen niskaan . Se aina valittaa että sillä on niin kipeet hartiat ja niskat ja mä sitten hierasin sitä samalla niinkuin. Se sanoi ihan unenpöppörässä että jatka vaan Hössö , toi tekee hyvää niskalle.  Se ei kyl tosin tajunnu että sen ois pitäny sitten nousta heti , eli oli otettava käyttöön hätäratkaisu....vuosisadan spurtit ees sun taassun..se auttoi...se nous ylös.

Mutta arvatkaa mikä palvelu ollaan tänään saatu sen yhden hieronnan takia..., se oli muuten Leevin idea. Niin että meidän kanssa on heitetty palloa ja juostu ympäri kämppää ja riehuttu. Siistii...

Sitten yhtäkkiä se sanoi että voi lapset, haluttekste välipalaa. Saatiin OMAT purkit molemmat ..sheban jotain hianoo gourmet sapuskaa , jotain kanaa mis on ihan kanapaloja...wau...aivan mahtavaa.. arvatkaa maistuiko . Sitten se kehui meitä että kun syödään niin hyvin ja sanoi mulle erityisesti että miten kiltti mä oon nykyään Leeviä kohtaan että annan sen syödä omat ruoat enkä tunge itteeni siihen ja vedän senkin sapuskat. Leevi sai hirveesti kehuja kanssa kun se on oikeesti ottanu itteensä niskasta kiinni ja alkanu syödä ihan aamiaista, välipalaa ja iltapalaa sitten...siinä välissä vielä raksuja vetelee...

Ehkä sillä on aikaisemmin vaan ollu stressi siitä että jos mä meen pois....hahhahhaaa....mä oon niin täynnä itteeni....hahhahahha..

-HÖSSÖ- , molempien puolesta kun Leevi meni saunaan jo ruokalevolle