Näin hyvin mun perjantait ei ole tainnu alkaa ikinä. Mami tuli  eilen illalla kotiin ja tässä me nyt ollaan yhdessä koos ja möllötetään tosiamme. Se oli tosin unohtanut kameran kotiin mutta lähetti Vaasasta sen veljen koneelta sitten kuvia esim niistä isotassuisista kissoista.

Tässä ois tyttö nimeltä Tiger, aika nätti jos multa kysytään

kisu.jpg

Sitten sen veli ( se jolla on ne JÄTTITASSUT....) kollin nimi on tylysti MauMau..koska se määkii kokoajan sanoi mamma ja on kuulemma sellainen hurmuri että...JA tietty naapurikollien suuri pelko koska sillä tosiaan on sellaiset nyrkkeilyhanskan kokoiset tassut. Mami sanoi että se on vähän luonnonoikku kun sillä on seitsemän kynttä joka tassussa mutta mä sanon sitä erittäin käteväksi aseeksi , varsinkin kun asuu tollai maalla.

kisu2.jpg

Niin joo sitten mami kertoi suru-uutinen....Mummeli kissa meni sateenkaaren toiselle puolelle äitinsä luo. Sillä oli kuitenkin hyvä ja todella pitkä elämä . R.I.P.. Meitsi piti hiljainen hetki aamulla mummelin muistoksi ja sillai. Sain perinnöksi mummelilta hianon kalliin kamman ja sellaset turkis sakset( mitä mä niillä teen ???) , mami sanoi että voin ajella mun parta sillä vaikka...pah... SITTEN sain yhden keltaisen hiirulon ja yhden pallon. Ne tuoksui ihan sille mummelille...jännää..siinä oli sellainen miten nyt sen sanoisi...vanha tuoksu...ja olihan se mummelikin 90 tytsä jos laskee ihmisvuosina.

Sitten muihin asioihin....siis tätä tää just on kun ei ole viikkoon ollu koneella. Mulla menee sata vuotta että pääsen taas juttuihin messiin...kauheesti juttuja. HIANOOOO että se kalenteri oli ready...mami näytti mulle...sikakomeita me kollit kyllä ollaan. On tainnut Hössö taas pyörtyä taas yläkerrassa onnesta kun oli aikas rohkeita kuvia siellä kanssa , kalenterissa meinaan. Thänks Rede siitä että jaksoit sen tehdä ...oot kyl sellainen stara että oksat pois! Kyllä nyt kelpaa...

Aivan SAIRAS ilma ulkona...miten tommoisia edes on ja kuka lähetti tommonen tänne ja ne vielä sanoi telkussa aamulla että lisää ja pahempaa tulloo...pitäisköhän mun mennä saunaan pitämään seinät pystyssä. Tällaisessa säässä on kyllä vaara että seinät ei kestä...tässä mun seinän ylähäällä pitämisestä tyylinäyte

saunatonttu.jpg

 

Varokaa myrskyjä kamut......

-ONNELLINEN LEEVI-