Ei siis mitään tekemistä , ei yhtääään mitääään.!!!!...köyhää toimintaa..

Mutta illalla tulee uusia tuoksuja , taikka siis Vaasan tuoksuja , kert' jos muistatte se Simson..se semmoinen karvaturri kokomusta kissa , niin sen omistaja. Se on joku mikä lie sukulainen mamille se tyyppi, mut mä odotan niitä hajuja. Koska arvatkaa mitä. Se Simson on saannut tyttöystävä jonka nimi on Doris. Niin että tulee hajuja mulle JA Hössölle=) Se on koko viikonlopun täällä , että meillä on hyvin aikaa liiskaantua sitä tyyppiä vasten ja tartuttaa kaikki meidän tuoksut...hihii..

Arvatkaa tänään mulla täyttyi mitta ja otin ohjaat omiin tassuihin. Kyl te tiedätte kun Hössö aina ajaa mua pois ruokakupilta. Tänään mä tein niin mut Hössölle...se meni niin hämilleen että se jäi nököttää lattialle mun viereen ilmeelle " hei miäs, mitä hitsi sä tee" , mä niinkuin totesin sille että tässä sulle nainen . Nyt mä syön eka ja sä tokaks....

Ei se suuttunut sitten loppujen lopuksi , se vaan pällisteli siinä ja oli vähän näreissään ...

Mä oon kingi mun talos ja mul oli nälkä!!

-LEKSA-