En minä tiedä mitä tuo minun karvainen suloinen mies valittaa. Se on vaan varmaan se kun mä nukuin eilen koko päivän ja sillä ei sitten ollut painiseuraa niin sitä alkoi masentaa. Ihan hassu... Tänään me jo juostiin rallia aamulla ja Leevikin oli ihan innoissaan. Ihan aikaseen aamusta mä yritin ainakin pari tuntia herättää nää ihmiset tässä huuhollissa. Yritin herkistellä , pussasin naamaa ja hurisin korvaan mutta ne vaan nukkuin ja toi yks sanoi että mene tyttö nukkumaan...no mä sitten menin siihen niitten viereen hurisemaan ja nukkumaan. Kyl sitten toinen nousi 8.30 ja laittoin VIHDOINKIN meille ruokaa

Me saatiin uusia raksuja, sellaisia Iamsin light raksuja ja Royal canin raksuja. Ne oli tosi hyviä meidän mielestä.

Tänään meillä on kaikkee ihanaa tyttöjuttuja tiedossa Leevin mamin kanssa. Se sai kauheesti luumuja ja me tehdään sen kanssa marinoituja luumuja ja luumuchutney , se on sellaista luumumössöä ja sitten ehkä meidän ukki tuo tänään monta pussia omenoita niin sitten Leevin mami lupas opettaa mulle miten tehdään vanlijaomenasose ja ihan tavis omenasosetta ja sitten jotain kaneliomenasosetta....ihanaa..mä niin tykkään touhuta keittiössä.

Vähän sillei huonompi juttu on että se uusi imuri lähtee kuulemma käyntiin tänään ja pesukonekin huutaa jo ekaa kerta tänään...eli menee vissiin siivouksen merkeissä. Mutta positiivistä on se että me saadaan tänään jauhelihaa ja sitten päästään valjaistelemaan kuulemma...se on kivaa.

Hassunhauskaa viikonloppua kaikille meidän kamuille!

-HÖSSÖ-