Me ollaan tänään vietetty perhesunnuntaita. Ollaan oltu ihan rentona aamusta asti ja vaan pötkötelty...ja syöty tietty.

Meitsi on keksiny tuuden tavan saada nää ihmiset ylös aamuisin...se tuntuu tepsivän niihin tosi hyvin. Ekaks oli se että toljotin niitä tosi läheltä ja tökkäsin tassulla silmään että herää , tai huusin päin naamaa tosi läheltä. Se ei ollut mikään succe juttu ...tuntui vaan että noi hermostui siihen ja käpertyi tiukemmin sinne peittojensa alle. MUTTA kuten sanoin ..nyt olen keksinyt aivan yliveto tapa...mä änkeen peiton alle ihmisten viekkuun ja alan huriseen , katson tosi söpösti niitä ja käyn makaamaan käden päälle ja pidän kiinni tassuilla kiinni vielä siitä ihmisestä. Pakko alkaa vetoo niitten tunteisiin että saa sitä sapuskaa ajoissa. Kyllä se toimii...

Päivällä mä sain sitten beauty shop treatment , eli niinkuin queen käsittelyä. Mua harjattiin ja hoivattiin , ja mä tykkäsin niin kovasti että hurisin ihan hullun lailla. Se on niin kivaa kun saa kauneushoitolapalveluita tässä huushollissa. Mulle luvattiin vielä iltahierontaa....maltan tuskin odottaa. Leevin on sellainen että jos sille vilauttaakin kamman niin se häpiyy ...se sanoo että tommoset kauneushoitolajutut on muijien hommaa. Mä olen yrittänyt sille sanoa että nykyaikainen mies hoitaa itteensä myös kauneushoitolassa koska se tekee hyvää koko kropalle ja mielelle. Mä olen miettiny että voisin alkaa harrastaa jotain kissajoogaa tai tommosta mikä rentouttaa mieltä...

Niin ja me saadaan sellaiset antihairball raksuja ja sellaiset mitkä hoivaa turkkia kaiken kaikkiaan , että tavallaan se Leevi niinkuin käy sellaista kauneushoitolatreatmentkuuria vaikka se ei sitä tiedäkään...pah...enkä muuten kerrokaan..lopettaa vielä raksujen syömistä...se vasta oiskin jotain se..alkais kyl muutaman kuukauden päästä sitten tilanne olemaan sellainen että Leksan ääni enää kuuluis mutta ukkoa ei näkyi kun se ois niin ohut ja luikero..

Mä menen nyt katsomaan iltapalatilanne, sitten taidan mennä nukkumaan ja sitten taidan käydä taas huikopalalla ja sitten taas nukkumaan....ei varmaan oo mitään niin ihanaa kun ruokaa....*huokaus*

-HÖSSÖ_