Siis joo..mä en tiedä minne voisi valittaa kun täs Leksan huushollissa ei saa tarpeeksi nettiaikaa...JA...sana huomenna on menettänyt täysin merkityksensä. Olen nimittäin huomannut että Leksan mamin huominen voi olla vaikka viikon päästä. Sillä on mukamas kiireitä. Viimeksi kun minä katoin se tuli umpihihittelyjuomassa kotiin kun oli ollu jotkut häät ..kiirettä ...just joo.

Mul ei oo vieläkään kuvia meidän joululahjoista, tosin ne oli niin pienet etten viitsis niitä edes esitellä...ihan jotain tommosta pikkusta saatiin. Mä sain Leeviltä tyttöviltin ja sitten pehmokatkaravun mitä on kivaa riepotella. Leksa oli ostanu itellensä poikaviltin , sellaisen sinisen missä on kirahveja...

Täs me ollaan niitten vilttien kanssa Meitsi on tietty ominu Leksan pömpelin

Resizeoflapset002.jpg

Resizeoflapset003.jpg

On mulla ollu sitten ihan töitäkin. Kattokaas kun mun mami lähti sinne Berliiniin ja sitten se pyysi mua myymään sellaisessa nettihuutokaupassa sen vaatteita , kaikkee punkjuttuja ja semmoista...korsetteja , sellaisii mist' saa ihmiset näyttämään tosi tosi laihoilta.. Yhtäkkiä mul tuli sellainen ikävä tunne, kun nois vaatteissa oli mun mamin tuoksu....menin sitten leputtamaan sen yhden hameen päälle että se tuoksu tarttuis mun tassuihin ja näkisin unta mamista. Kyl mä näinkin unta...me asuttiin Berliinissä ja meidän naapurissa oli LIHAKAUPPA ja toisella puolella katua oli OLUTKAUPPA.....mikä taivas...

Resizeoflapset006.jpg

Niin ja kuiten te jo valmiiksi tiedätte ...niin orjat on niiiiiiiiiiiiin pönttöjä...kattokaa nyt tätä touhua...pipertää ihan onnessaan jotain pikkusten palikoitten kanssa ja kaikkee...jotain palapeliä toi vissiin on nimeltä...kattokaa...tää kuva on pari päivää sitten otettu...nyt toi on jo melkein valmis...siinä on 1000 palaa. Me ei olla kertaakaan koskettu siihen koska ei TOD. kiinnosta tommoset palapelit, mä autoin kyl yhden palan laittamisella, mutta ei mul riittäny hermot tommoseen, Leksa ei edes tajua mitään tosta...hihiii... ...kaljaa ja lihaa ois niinkuin kiinnostuksen kohteet( ja tietty Leksa)...josta vain kahta sain eilen...jauhelihaa..ja Leksaa painimaan

Resizeoflapset007.jpg

Mä menen pohtimaan miten saisin tämän palvelun tason pelaamaan paremmin...täällä on kaikee tiskiä keittiössä ja pyykkejä levällään ja muutenkin sekavan tuntuista...pitäisköhän ilmoittaa jonnekin siitä että palapeli vie orjien aika eikä ne huolehdi asioista...?!

-HÖSSÖ-