Moi!

Mun naista on koitettu kovasti kuvata.... kattokaas millä menestyksellä

ResizeofIMGP4452.jpg

Tätä mieltä se on poseeraamisesta

RotationofResizeofIMGP4418.jpg

on se aika söpö vai mitä? Suostu siten sivuprofiilikuvaan kuiteski.

Sitten tv:stä tuli jotain olymp.... no kuitenki kivaa ohjelmaa josta Höde diggas kattokaa vaiks

RotationofResizeofIMGP4455.jpg

Mut arvatkaas mitä... mä kävin tänään yhes paikas... joo siin samas paikas jossa mun miehuus vietii! Nytki ne vei jotain... mun peppurauhaset tyhjennetti.. mut ei se mitään ne anto taas sitä ainetta jost tulee iha känää... nyt mä vähän hoipertelen vielä... mut heräsin kyllä tosi nopeesti... tosin en eka halunnu nukahtaa sinnittelin aika pitkää ennen ku annoin periks no ku en tienny mitä ne nyt täl kertaa tekee mut sit piti antaa periks.. onneks ei mitää sen suurempaa täl kertaa.

-Leksa-