Tänäaamuna klo 4.00 jeps ihminen katto kellosta,  neljää se näytti... mua alko kauheesti leikityttää. Otin mun höntykkäpallon, jeps sen saman joka on noissa aiemmissa kuvissakin se vihree ja pistin leikit pystyyn. Se ei kuulemma haitannu kun siinä vaiheessa kun toin sen lelun sänkyyn ja aloin leikkii siellä. No hei, kuka sitä nyt yksin haluu leikkii, leikkikaveri on aina hyvä olla ja Leksasta ei ollu mihinkään se koisi pömpelissään ihan sikeesti ni ajattelin, että jos ihminen heräis helpommin.. höh ei siitäkää ollu leikkijäks, tai ehkä sen mielestä leikkii oli se, että heittää höntykkää lattialle, mä sit jäin ihan yksin palloni kanssa ja aamulla kun meille annettii ruokaa niin ihminen nauro mulle että siinä se odotti, höntykkä ruokakupin vieressä, no rankkaa tollanen leikkiminen, täytyy ottaa huikopalaa välillä ja lelu messiin tottakai! Eiks niin kamut, että ei sille voi mitään jos yöllä alkaa leikityttää ni silloin leikitään ;)

Toi mun mies on keksiny, että roskiksessa on jotain kivaa. Nykyään se kaksin tassuin raapii hulluna sitä roskiksen ovee. Ihminen on monta kertaa päästäny leksan kattoo sinne että ei siellä ole mitään, mut jotain kivoi tuoksui se sieltä löytää ilmeisesti yäks! Vaikka roskatki on vaihtunu jo moneen kertaan... ehkä siellä on joku Kaltsun agentin salainen kulkuväylä? ;)

Palaillaan!

-Höde-