Mä sain tänään mun mieheltä lahjan.. se on niin hieno ja tuoksuu ihanasti uudelle. Mun mies pitää niin hyvin huolta mun tarpeista...tällä kertaa vessatarpeista..hihhii.. Hienon värin se oli osannu valkata, sellainen että se sopii mun kylppärin sisustukseen.

Sitten arvatkaa, se oli ostanu sellaiset bling, bling kirjaimet ja Leevin mami liimas ne mulle kiinni siihen ..siinä lukee nyt -Hössö- siinä oviaukon yläpuolella. -Ö-:tä ei ollut joten Leevi oli valikoinu sitten schydämmet -ö-:n tilalle...niiiiiin suloista että mulla meinas tippa tulla linssiin.

Resizeof2006-08-23001.jpg

 

Ja kelatkaa mitä sen mami oli sille ostanu...PUKU MISSÄ ON PÄÄKALLOKUVIOITA. Sopii kollikerholle jos minulta kysytään , mutta ei mun kanssa ulkoilutarkoituksiin. Se oli niin retee se puku päällä, hiukan iso se oli ja sen mami lupasi vähän ommella sitä että se sopisi paremmin. Olisitte nähny... se puki ( hullu mikä hullu) ihan kiltisti sen puvun päälle ja alkoi mankua pihalle...kova se on isottelemaan naapurin kollille. Täs se ois....

Resizeof2006-08-23005.jpg

 

Miehet on niin turhamaisia omista asioistaan....ai häh...sanoiko joku että mä oon....en ainakaan myönnä koska olen queen.

-HÖSSÖ-