Siis jösses mikä herätys tällaiselle neidille...vessasta kuuluu KLOINKS, KLOINKS, KLOINKS,KLOINKS...tottakai siihen herää..jesh...mun mies oli isolla hädällä ja herätti maminsa ja mua niillä äänillään...tosi ihanaa tällei sunnuntai aamuna vielä kaiken lisäksi. Nyt se vetää "kakkarallia" ympäri huushollia niin että jopa sohvan tyynyt on sekaisin. Mä en just tajua sitä että sen pitää aina ENNENKUIN se menee isolle hädälle juosta ympäriinsä ja sitten kurvaa sinne lootaan loppujen lopuksi ja sitten kun se on tyhjentynyt niin sitten pitää juosta -olen tyhjentynyt- rallia...miks ei vaan voi mennä sinne asioimaan niinkuin minä esim. Eikä sen mamikaan juokse ensin ympäriinsä ja sitten kurvaa vessaan , sekin menee suoraan sinne kun on hätä. ..voi voi tota mun miestä . Se on vähän hassu ...

Meillä on ollut tosi mukavaa koko weekendin ton Leevin mamin kanssa. Se on hemmotellu meitä oikein urakalla, kaikkee hyvää syötävää on ollu tarjoilla ja paljon rapsutuksia ja kaikkee jännää, esim kaappien siivousta.  Eilen mä olin niin iloinen kun se tuli jo 23.00 aikaan kotiin , mä olin ihan varma että se jää jonnekin hihitysjuomapaikkaan koko yöksi, mutta se tulikin himaan. Se tais mennä vähän hämilleen ...se meni sohvalle istumaan ja katteli joku leffa ja mä tulin sen syliin ja aloin hurisemaan...siis joo en tiedä mikä mun tuli, en mä yleensä sylissä ole. Tuntui vaan niin kivalta että sai seuraa että hurinahan siinä sitten tuli ja syliin menin. Leevin mami jutteli mulle hiljaa ja silitteli mua ja kehui miten hieno tyttö olen ja miten nätti ja kaikkee...mulle tuli tosi hyvä mieli. Meninkin sitten nukkumaan sen kanssa ja jatkoin hurinaa pitkin yötä.

Tänään me jatketaan keittiökaappien siivousta se sanoi. Mä tykkään ihan hulluna istua sen lähellä jossain vaikka tiskipöydällä ja kattoo mitä se puuhaa. Mä opin samalla missä on mitäkin tässä huushollissa ja sitten opin miten asioita tehdään. Olen kovin tarkkaavainen ja utelias tyttö katsokaas. Sitten mä tykkään kun Leevin mami aina selittää mulle mitä se tekee ja miksi se tehdään näin ja kysyy mun mielipidettä , että niinkuin oisko tää purkki hyvä tässä vai laitetaanko se muualle. Se sanoi mulle että se näkee mun katseesta jos en vastaa sanomalla ppprrrmau että miten asiat sitten laitetaan.

Joskus mua ottaa päähän kun se kieltää mua tekemästä jotain , ja se on aikas tomera kun se sanoo :, Hössö ei...en mä sitten uskalla tehdä mitä olin tekemässä. Ei se kyl paljon kiellä mua , noissa ruoka asioissa meille saattaa tulla pientä erimielisyyttä joskus...ja tota noin ..ehkä mä olen silloin se syypää..esim jos varastan sen ruoat hihhhhiiiiiiihhiii.

Mutta siitä puheenollen...mä menen kattomaan ruokatilannetta ja sitten me käperrytään Leevin ja sen mamiskan kanssa sohvalle peittojen alle kattomaan telkkaria..ai niin mulle on mansikkajogurttia tiedossa..mä näin se otti jääkaapista purkin.

hrrrr...ulkona alkaa jo olemaan kylmä..ei viitsi edes ikkunahönkäsyllä kauan olla..kylmähän siinä tulee

-HÖSSÖ-