Terve kaverit!

Tänä aamuna kesken kauneusunien alko kuuluu hirveetä huutoo "hössö tuu tänne, hössö kato mikä tääl on, hössö tapa se" hm... no tottakai mä menin kattoon mikä siellä nyt on... pienen pieni hämähäkki. Ja mä keskeytin sen takii mun kauneusunet. No ei se mitään tottakai pitää auttaa ihmisii pulassa. Mä sitten aikani siinä leikin hämiksen kanssa, pitihän siitä nyt ottaa kaikki ilo irti. No lopulta se sai viimesen iskun mun tassusta. Leksaakin alko lopulta kiinnostaa mitä mä touhusin, mutta tapansa mukaan se saapui liian myöhään paikalle, ja sitäpaitsi muahan pyydettiin apuun eka.

Meiän pihalle on nyt viikonloppuna istutettu kesäkukkasia. Kyllä meidän nyt kelpaa näyttää turkkimme ulkona kun on kaunis piha. toi mun miäs tosin on hinkumassa mua enemmän pihalle sillä on tapana raapia kaksin tassuin tota pihan ovee, nooh mä jätän sen duunin Leksalle koska tiedän, että jos se pääsee ulos niin sitten pääsen minäkin ;) ei oo Kalevi hiirtä näkyny viimeaikoina. Höh. Toivotaan, että sekin tulis pian näyttäytyyn... tässähän tuli ihan nälkä, pakko mennä ottaan huikopalaa mutta palataan taas astialle!

-Hössö-