Mulla on aivan sairaan kiire kun tota mammaa pitää valvoa...se on niin tohelo että en edes minä pysty tommoseen vaikka mäkin tohelon meilkein joka päivä. Mä luulen että sen jalassa on kaikki värit mitä löytyy ..harmittaa vähän vaan kun se valittaa että se on kipee.  En voi siis tehdä mun aamuhyökkäyksiä sen jalkaan koska en vaan viitsi olla niin kauhee....

Mä menin niinkuin vähän sanattomaksi kun katoin ulos tänää...sataako siellä jääpaloja. Mami sanoi että mun pitää rukoilla kaikkien kodittomien kissojen puolesta että ne löytäisi suojan ja pääsisi uusiin kotiin. Niin taidan tehdä vaikka en ole mikään jesse-kolli...niinkuin sillai uskovainen tai tommosta...Mutta kyl mä niinkuin kaikkeja kattiloita puolustan ja vaadin itseasiassa siltä isolta herralta että se järkkää niille kodittomille himat...saisko sitä toivoa joulupukilta. Jospa joulupukki toteuttaa semmoisia hyvää hyvyyttä toiveita eikä semmoisia turhamaisia niinkuin pihagrilli...

Miks musta aina tulee näin tunteellinen ja syvästi ajatteleva kun on pimeetä ja syksy??

Mä taidan mennä huutaa safkaa nyt...pakko syödä pikaseen ...nimittäin...mun ukki ja mummi tulee tänään ja se on aina kivaa. Pääsen ukin kanssa painimaan oikein kunnolla. Se osaa niin hyvin möyhii mun turkkia.

Arvatkaa mitä....sikaihanaa...lauantai ja sunnuntai saan viettää mun muijan kanssa...jeps...Hössö tulee meille.....JIPPIII...pääsee vetää laukkakisaa taas vaihteeksi.

-LEEVI-