huhhuuu....me ei olla pitkääääääääääääääääääääääääään aikaan oltu netissä. Ollaan ihan out kaikesta, ei tiedetä yhtään mitään mistään. Mut nyt ollaan tässä. Meidän orja on nyt vakiinnuttanut positionit eli niinkuin paikkaansa yhteen työpaikkaan että ehkä tässä alkaa tätä nettiaikaakin heruumaan PIKKASEN ENEMMÄN, saanneen me molemmat pyytää, eikä muuten enää nätisti.

Ollaan me kaikkee kivaakin tehty, ulkoiltu ja semmoista. Mutta jiisus että on kuuma tässä turkissa. Teis mieli paljastaa sydänbokserit kun haluis vaan että ois kylmempää...taikka siis oikeesti haluaisin olla ruskea rantaleijona...hih...miten semmoiseksi pääsee??? Oispa mulla vielä Reden tai Pojun lihakset...kaikki misut kaatuis jonoks asti.. Okei okei Hössö , ei tarvi tirvasta...en mä voi sille mitään että oon komee..aahhhhaaa...

Hei mä sain mun kamulta Redeltä tämmöinen. thänks kamu että muistat=) Hiano kunnianosoitus!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Toi Hössö kiljuu tossa vieressä että viis tosta , että mun pitää laittaa kuva sen uudesta lelulsta mitä mun mami osti sille. Sellainen siiiiiiiiiiiikapitkä höntykkä missä on kepukka toisessa päässä. Mä en tajuu miten se diggaa noista. Raahaa pitkin yötä perässään ja nukkuu sen päällä...ihme touhuu..

Laitan mä muuten sitten pari kuvaa itestäni ihan vaan tasaarvon takia. Täältä pesee...härifrån tvättas..

 

 

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

 

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

 

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

 Semmoista jäbät ja muijat! Koettakaa kestää hellettä....oispa mulla semmoinen vesiastia kun reetillä...menisin heti uimaan...ainakin luulen...ehkä...

EDIT: kuvat otettu uudella kameralla Nikon D 40...pakko pienentää taas kuvia entisestään , eihän nää meiän rinsessat ja komiat kollit melkein mahu kuviin....

-LEKSA-