Palataan kohta Hansin tarinaan mutta ensin tavanomaiset asioiden läpikäynti. Te ette usko miten hölmö toi Leevi on . Tänään se aloitti mun aamu sillä että donkki selkä kyttyrässä ja häntä paksuna mun edessä ylös alas ja sillei varpaillaan pomppi siinä.. Katoin mä sitä vähän aikaa mutta ei vaan voinu mitään , ei tuommoinen jaksa kiinnostaa meitiä joten haukottelin sille. Leksa kyl tajus heti yskän ja lähti makkariin kattelemaan ikkunasta...*huokaus* ..miehet.

Palvelun taso on noussut niin korkeuksiin että epäilen että mua yritetään lahjoa..mä en ole nimittäin lahjottavissa. En ole niitä naisia, if you know what I mean.. Eilen nimittäin otettiin jauhelihapussukka sulaamaan ja illalla sainkin sitten jauhelihaa. Mua nauratti kun kaksi ihmistä piti mua hollilla etten lähtenyt suoraan pussukan kimppuun. Mua ei pitele mikään kun saan raakaa lihaa..mä vaan sekoan ihan totaalisesti. Ja kuten tavallista...Leevi ei tajuu tosta lihahommista mitään joten mulle jäi paljon paljon enemmän.

Eilen mulla tuli vähän ikävää mun mamia...se iskee aina illalla kun olen menossa nukkumaan ja haluaisin käpertyä mamin kainaloon hurisemaan...eikä sitä ole täällä. Kyl noi Leksan ihmiset on ihan jees tyyppejä ja kyl mä voin koisii niitten kanssa , mutta jalkopäädyssä...mamin kainaloa ei voita mikään eikä ketään. Sitä paitsi mä olen tottunut omaan tyynyyn ja omaan tilaan sängyssä ja sitä ei oikein ole tarjoilla ...Mutta mä toivon että mamilla on kaikki hyvin...ajattelen mamia joka päivä.

Niin..sitten tämä Hans asia. Homma on sillä tavalla että Leevin mami pelkää hämähäkkejä yli kaiken. Sillä on sellainen mikä lie...sille tulee paniikki jos se näkee hämähäkin. No Heikki hämähäkki on jo tässä huushollissa tapettu ja eilen sitten tohon lattialle ilmestyi samanlainen hämähäkki. Minua kutsuttiin apuun ja halusin tietää että ketä mä nyt sitten tapan...onko tämä Heikki hämähäkki... Leksan mami sanoi ettei se ollut Heikki koska se on jo kuollut...sen on pakko olla Heikin poikaystävä Hans...

Hans kuitenkin katosi jonnekin ennenkuin ehdin iskeä..joten meitillä on Hans hukassa

 

-HÖSSÖ-