Se on sitten päästäinen ...eiku mitä mä horisen....pääsiäinen tietty!  Huomenna on se pitkä päivä kun on se pitkä perjantai. Mahdankohan mä jaksaa olla pystyssä jos se kestää toooooooooosi pitkään. MÄ söin tänään jotain uutta..pasha ...toi varamami sanoi että se oli ...ihanii ruskeit pallukoita. Ne oli kuulemma rusinoita ja sitten toi varamami sanoi että se on joku venäläinen pääsiäisjälkkäri..eli ooks mä nyt melkein venäläinen??? En mä haluu kyl...voin alkaa mongertaa jotain outuja sanoja mitä Leevi ei sitten ymmärrä ja sitten se suuttuu..

Niiiiiiiiin ja arvatkaa....kuivauskaapissa on jotain mulle ..ai mtääää??? Ei mulle , ai teille..HAH....katotaan se asia...siellä on kaurislihaa sulaamassa...sitä mä en oo sannuu ennen kyl'...

Meillä vietetään pääsiäinen näin....oottelen NIITÄ aikoja...eli että liha sulaisi pikaseen...ja että ehdin sitä saada ennenkuin siihen lykätään joku marinaadi pahanen joka vie kaikki verimaku pois...blääh

Resizeof2006-09-26002.jpg

 

-HÖSSÖ-