Joo se on taas sunnuntai! Eikä ole taaskaan mitään tekemistä. Mitä nyt noi tavanomaiset rallit mut niitä ei lasketa. Aamu alkoi oikein perinteisesti....sillä aikaa kun meitsipoika kelaili että onkohan ruokakupissa oleva safka mitään syötävää vai onko pahaa ruokaa niin Hössö tempasi huiviinsa omat ruoat, mun ruoat ja raksuja sokerina pohjalle....seuraus....mä jäin ilman aamiaista, suutuin ja menin saunaan nukkumaan. Mami tulee perässä lautasen kanssa että söisit nyt poika....en muuten syö....No mami sitten sanoi että tuut sitten pyytää kun itse haluut. Niin tuunkin...kyl mä osaan.

Mami puhuu jostain muutosta kokoajan ja mä vähän tässä mietin että mitä se mahtaa tarkoittaa...se on sillai ovelasti puhunu siitä ja tollai....täytyy vielä tutkia asiaa....jotain että meistä tulee yksinhuoltajaperheen kasvatteja mutta että mami käy kattomassa meitä varmaan joka päivä että ....en mä tiedä...palaan asiaan kun tää mullekin selviää...outoo..

-LEEVI-