Hei joo ensinnäkin , pihahommista ei mitään tullu koska mami ei saannu niitä kanervia ostettu, ja sitten se valitti että sataa kaatamalla joten siinä jäi sitten meitsin pihahommat toiseen päivään. Mami  lupasi minulle korvikkeeksi yövaljastusta, eli siis mamin kanssa hiirimetsästykseen.

MUTTA.. arvatkaa mä oikeesti luulin että mami sekoaa eilen. Aina kun se käveli mun ohi se alkoi laulaa mulle sellaisia tiettekö hellyyslauluja ,siis tosi noloo oikeesti. Tällai se yksi menee: - oi Leevi , oi Leevi sä oot niin komea, suloinen ja herkkä ja tosi mukava. Ihanat on raidat ruskeanvalkoiset , komeat on tassut kokovalkoiset

Siis kelatkaa kun kuuntelee tota jaamitusta koko päivän , joka ikinen kerta kun se kävelee ohi..alkaa meinaan turkissa nykii vähemmästäkin..sitten jos oikein huonosti käy niin se koppaa mua syliin ja tanssittaa mua.. Lopulta minultakin petti kontrolli kokonaan ja aloi tampata tassuilla joka kerta kun se lauloi mulle ja SIITÄ se sitten vasta innostui lepertelemään . Kaikkee sellaista että , voi Leevi sä oot mamin poika ja sä oot niin ihana ja mami rakastaa mamin kulta tosi tosi paljon. Kaikki tämä samalla kun se möyhii mun turkkia sikin sokin kondikseen.

(okei pakko myöntää että mä diggaan turkin möyhimisestä ja hurinahan multa sitten taas pukkasi vaiks en halunnu)

Mä sain uusia raksuja tänä aamuna, sellasii mitkä hoitaa hampaita ja sisuskalut..ne on kans sitä  king rabbit sarjaa eli se Royal canin... nam..oli sikahyviä. Mä meen nyt kitbits tyrkylle tohon pöydälle ja lasken että monta minuuttia mamilla kestää ennenkuin se tajuaa että mä ootan kitbitsiä.

-LEEVI-