Mulla oli tänä aamuna sellainen olo  että on pakko pistää vähän vauhtia tähän perheeseen. Ja mä onnistuin...Mä kuulin salaa kun puhuttiin että Leksan mamilla on tänään vapaapäivä vaikka on maanantai. Mä ajattelin että et kyllä jää makoilemaan sänkyyn vaan leikit meidän kanssa , taikka ainakin annat huomiota ja kunnolla.

Mä kelasin hetken että mitäköhän keksis sen päänmenoksi. Kysyin Leksalta vähän neuvoja ja sitten mentiin ja Leksan mamia vietiin kun lammasta narussa...hahhhhaahhhaahhhhaaa.. Kattokaas, se oli vaihtamassa hiekan just silloin kun mun suunnitelma valmistui..ja siinä se oli ....vessalaattikko JUURI pestynä ja ilman hiekkaa.., mä hyppäsin siihen salamannopeasti ja pissasin siihen vaiks siinä ei ollu hiekkaa. Leksa vartioi mun selusta viekussa...no tähän Leevin mami sanoi vaan että : -voi , voi , voi...

Se ei kyl mun mielestä riitä että voivotellaan , kunnon actionia kiitos. No sitten siirryttiin keittiöön ja Leevin mami oli laittamassa meille raksuja...se kattoi hetken pois ja meitsi kaatoi pöydältä koko raksupussin lattialle ja raksut oli pitkin poikin...sitten mä näin sen....hihhhiii..sil' alkoi nykimään otsassa. Mua nauratti ihan kauheesti, se juoksi edes takaisin harjalla ja manatteli hiljaa, mutta mä kuulin. NOOOOh..sitten tota kun se sai ne raksut laitettu , meitsi meni syömään ja vedin kunnon suihkuoksut pitkin ruokakuppeja niin että Leksakin säikähti..oksensin niinkuin ruoat ruokakuppiin. Arvatkaa...Leevin mami ei tienny että itkeekö vai nauraako..mä näin sen naamasta että se halus kiroilla mutta kun ei oksentamisesta saa olla vihainen niin sitten se ei voinu mulle mitään sanoa. Puri vaan hammasta ja oli hiljaa. Ei muuten vieläkään tajunnu että sen pitäis antaa mulle huomiota ja rapsuttaa mua. Tässä vaiheessa se oli jo TODELLAKIN hereillä..hihhhiii..

Sitten se vei roskat ja tuli takas ja sanoi että nyt lapset keitetään kahvi, mä tarvin sitä...sitten se  teki sämpylän ( se leipoi eilen niitä ) ja ja laittoi siihen margariinii ja lauantaimakkarapalat. Sitten se kääntyi ja kaatoi itselleen kahvia ja hihhhiiiii meitsi vei sillä aikaa sen lauantaimakkaran sieltä sämpylän päältä.. Olisitte nähnyt sen ilme...se katto hetken että mitä tapahtui ja sitten se katto mua...ja sanoi ..ettei vaan Hössö ois vieny jotain täältä mikä kuuluu minulle...en mä tietty *nielasu* ollu vieny..hahhhaahhha....

No se joi kahviinsa ja teki uuden sämpylän ja sanoi mulle että pysy kaukana mun sämpylästä ...mua alkoi käydä sääliksi sitä kun se oli ihan rikki mun aamutoohottamisesta. Se meni sohvalle ja otti peiton ja tyynyn ja nukahti siihen..mä hiivin ihan hiljaa ettei se herää sen vasempaan kainaloon ja pyysin Leksan sen jalkojen päälle...luulen että se silmässä oli onnenkyynel kun se heräsi ja mä tuhisin siinä ihan lähellä, ainakin se oli ihan ihmisherkkis ja sanoi mulle että olen ihana tyttö ja kovin rakas koko perheelle vaikka olenkin kuulemma sellainen sotatanner välillä että vietnamin sotakin kalpenee ihan tuosta vaan...

Hih..mä tiedän...jos mä haluan huomiota ja mä en heti sitä saa niin on sotasuunnitelma valmis...hihhhiii..

Äsken söin arvatkaa mitä..sellaiset sipsit , sellaiset snacks fries, barbeque maulla...nam..oli hyvää, ja jälkkäriksi sain vaniljajogurttia....nami..

-HÖSSÖ-