Meidän keittiössä on ollut ruuhkaa viime sunnuntai illasta lähtien. Mami tuli kotiin ja sillä oli 20l viinimarjoja..sitten se keitti niitä kahdessa isossa kattilassa ja koko kämppä tuoksui viinimarjamehulle. Sitä mehua tuli 40 l . Sitten se teki sellaista hyytelöö mitä noi ihmistapaukset pistelee poskeen sitten hirvipaistin kanssa. Sitä en kyl tajuaa että miksi pilata hyvän lihan maku jollain marjoilla..

Ai niin sitten se oli ottanu mustaviinimarjapensaasta lehtiä ja tekee niistä teetä...sekin on aivan ajanhukkausta mun mielestä... Ruuhka jatkuu ja aina välillä joku muistaa kysellä että oisko mulla ja Hössöllä nälkä...siis Hössöllä nälkä ja mulla ruoan tuoksijen puute mun nenässä...hahhhahhhhaaa..

Okei sitten keltakaa...eilen mamiska ottaa pakkastesta kaksi sellaista taikinalevyä ( maistuu hyvälle by the way, kandee kokeilla) ja väsäs pari mustikkapiironkia...eiku siis piirakkaa. Keittiö on oikeesti saman näköinen kun Beirutin pommitusten jälkeen...sekasorto valloillaan.

Sitten mä en tajua sitä että mami sanoi että kun alkaa big brother ja se ei sitä jaksa katella vaikka toi toinen ihminen kattelee sitä , niin se osti itselleen uusi sotapeli että se voi rynnäköidä sillä sitten lohdutukseksi...MÄ OISIN tosiaankin voinut tarvita sen rahan mulle ja Hössölle. Oltais voitu ostaa vaikka hiirulomatto taikka teltta ( MÄ EN ole mitenkään kade mun kamulle Redelle tosta telttahommasta ja hiirulomatosta ) . Molemmat olen jo kirjoittanu mun joululahjatoivelistaan...mistä tulikin mieleen että ei siihen ole enään pitkä aika ja tarvii varmaan alkaa pohtimaan mitä haluaa joululahjoiksi.. Hössö haluaa varmaan bissee ja lihaa...hihhhiiihiii. Okei mä kyl ostan sille jotain herkkis/ tyttöjuttuja, se tykkää niistä salaa vaikka se esittää välillä kovista.

Olen tässä pohtinut että voiskohan minusta tulla hirvikissa...voisin avustaa ukkia hirvimetässä...ois aikas jänskää. Kävisin taatusti huutaa päin naamaa niille hirvuloille ja sitten ne delais heti kun ne pelästyis mua niin paljon...

Mä menen tästä koisimaan ...mami menee kohta kurkkunsa kanssa lääkäriin sillä on visiiin joku ang...ank..angii...joku , en muista...se oli niin vaikee jutska. Ei paljon inspaa mennä pihallekaan kun siellä sataa...

 

-LEEVI-