Minua on tänään loukattu verisesti ja perusteellisesti. Mami astui mun tassun päälle...jooo jooo..se oli vahinko mutta ei niin saa tehdä tällaiselle hurmurille...damit. Kyllä..multa pääs kirosanoja niin paljon että te ette usko, mutta mä pidin ne sisälläni enkä sanonu niitä siinä tilanteessa ääneen. Jälkeenpäin sitten kerroin kyllä ääneen kovaa ja korkealta miten vihainen olen ja miten syvästi minua on loukattu ja voinko enää ikinä luottaa mamin jalkoihin...niiin...täytyy miettiä. Se ei oo niin yksinkertainen asia. Sitten mami sanoi että mutta Leevi kun sinä hyökkäät tollai sohvan takaa suoraan jalkoihin kun mami kävelee , ettei niin mukamas sais tehdä että sitten niitä vahinkoja voi tapahtua.

MÄ SANON...että miten , siis miten mun hyökkäykset liittyy tähän loukkaukseen. Ainoa joka tajusi mun tuska oli Hössö joka tuli pusuttelee mua ja pesi mua. Ei mul kyl mitenkään se tassu enään ole kipee mutta hinaa vaan tollanen ettei mami kato eteensä yhtään. Onkohan sil linsseis' vikaa?? Sanoi että kun mun selkä on niin saman värinen kun meidän parketti lattia...siis täh...ei parketilla ole häntää esim tai korvat ...että joku tässä systeemissä kyl mättää PAHASTI....mark my words!

Mutta paha saa palkkaansa on mami sanonu että mä ootan että koska se palkka osuu mamin kohdalle...niin että semmoinen asia.

Arvatkaa nyt se "haamupuhelinnumero" oli toiminu ja joku lehtimyyjä oli sitten soittanu siitä numerosta tänään ja mami otti ja teki valituksen ...mutta hillitsi itteensä koska se on ite ollu joskus semmoisissa hommissa ja se muisti että se ei todellakaan ollu kivaa kun ihmiset haukku pystyyn...on mun mamilla sydänkin ...vaikka se astuu mun varpaille.

Mä meen nyt nukkumaan mun kirahviviltille ja aion nähdä tytöistä unia että ees vähän tulis parempi mieli , enkä kostoks takaa että mun unessa seikkailee Hössö...hiihhii.. koska olen pelimies ...hihhhii ainakin omasta mielestä joskus

-LEEVI-