Mami häslää ihan kauheesti. Se vauhkoo siitä tämän viikon launataista että kaikki pitää olla puhdasta ja siistii ja tommosta kun tulee tuttuja vieraita.  Kirjoittelee kauppalistaa ja mesoo...Mä ajattelin että parempi pysyä pois jaloista ja olen ollu ikkunassa kattelemassa paisteja.

Ootteko muuten huomannu että niitä on ihan pilvin pimein taas...missä ne oli tos' yhes vaihees? Kuka vei ne pois ja kuka toi ne takas? Meillä on meidän pihalla holtiton määrä talitinttejä....aikas totanoin niin maukkaan näköisiä...maistuukohan noin värilliset osat erinlaiselta kun muut osat?

Mä en niinkuin todellakaan jaksa kattoo tota imurihäslinkimeinikii...en mä sillei koe että se imuri on mun vihollinen mutta ihan sairaan ärsyttävä se on ja jotenkin sillä on taipumus tulla just siihen paikkaan missä mä olen..menis muualle. Okei ainoa hyvä puoli tässä häslingissä on että mami vaihtoi mun hiekat aamulla kun meitsi seisoi takajalat ristissä lootan edessä...hokes vaan että ihan pikku hetki poika jos jaksat odottaa...Joo kiitän vaan luojani että se teki mulle kunnon p-aukko lihakset...aika kauan jouduin sitten venaamaan loppujen lopuksi koska mami oli suihkussa kun se ton lauseen sanoi..jos yhtään ois lihakset ollu löysemmällä niin....jaa..noh...te varmaan arvaatte...hihiiihii...

Muakin on alkanu jänskättää toi launatai , että niinkuin mitä silloin loppujen lopuksi tapahtuu ja niinkuin sillai....illalla kuulemma rävähtää , sanoi mami mulle...hmmm...mulla on aavistuksia mutta mami sanoi ettei niistä saa vielä puhua ääneen..että kuulemma vasta sitten later...

Mä menen pohtimaan että mihin sitä menis imuria piiloon... niiih...ja Hössö meni eilen kotiin...bläääh...

-LEEVI-