Meillä on ollu niin paljon jännää päästäisenä...eiku taaaas se meni tohon hiiriosastoon...pääsiäisenä. Sunnuntaina vasta olikin jännää. Varamamin sisko ja sen miäs tuli tänne . Ne asuu sellaisessa lämpimässä maassa ...ipsra...eiku Israel se oli. Siis mä olen nyt todellakin nähnyt kaiken. Mä en ole koskaan nähnyt niiiiiiiiiiiiiin pitkää miästä ja arvatkaa otinko hatkat heti. Siis jos olen nyt alkanu tottumaan ukkiin kun se tulee mutta sitten tänne tulee semmoinen 2,30 cm pitkä tabaus jolla on niin isot jalatkin että voisin Leksan kanssa keposeen käyttää hänen kengät purjeveneenä...joku 52 tais olla kenkänumero. Aivan holtitonta. Eikä se varamamin siskokaan mikään hukkapätkä ollu... Mä sain niin slaagin ja shokkia ja kaikkee semmoista ja painelin samantien peittojen alle piiloon ja pysyin siellä koko 7 tuntia mitä ne oli täällä...Tulin pois vasta sitten kun olin varma ettei ne enään tule tänne. Leevi se oli tapansa mukaan kierimässä lattialla ja esittelemässä turkkiaan joka suunnastaan. En mä tajuu miten se uskaltaa. Varsinkaan kun ne kertoi ettei siellä maassa pidetä kissoja ...ne on kaikki kulkukissoja. Siellä ei oo kulkukoiria vaan kulkukissoja. Mä olin aivan kauhuissani mutta Leevi se vaan isotteli tossa keskellä lattiaa niille...on se kans yks höpsö miäs toi mun Leevi....hiukan uhkarohkea etten sanois. Vaiks kyl mä kuulin sieltä peittojen alta että ne oli tosi mukavat mut en mä sitten kuitenkaan tullu kattoo läheltä...kattokaa kun ei tiedä mitä voi tapahtua. Aina pitää vähän varoa. Varamami teki ekaks aamiaista ja sitten niille ruokaa ja tommosta...ja sitten oli tietty se pöytäkattaus....ööööööh....täs nyt joku kusee tässä kattaushommassa...jotain ylimääräisiä osia kenties pöydällä...

Resizeof2007-04-08005.jpg

Sitten ne kertoi että kun ne oli Vaasassa niin menivät sinne missä on ne iiiiiiisotassuiset kattilot. Ja sitten se emäntä siellä oli ollu kalassa ja niille tuli kiire lähteä jonnekin ja jättivät sitten muutama ahven ja jotain muita pikkukaloja ja sitten yks iso lohi minkä ne oli saannu koriin pihalle , peittelivät hyvin sen ja lähtivät. Kun tulivat takaisin niin oli kaikki muut kalat jäljellä paitsi lohi...hahhahahaa....oli kattilot valkannu laatutavaraa...hiihhiiii...

Tänään olen sitten toipunut eilisestä ..tuli niin väsy tommosesta jännityksestä että oli pakko mennä sänkyyn nukkumaan...noi ihmiset sanoo että olen kunnon prinsessa kun nukun pää tyynyllä...täs kuva.

Resizeof2007-04-09014.jpg

Keskellä unien niin mä kuulin taas sen äänen....Leevi oli hätätamppaamassa mun nukkumakopassa...joo kelatkaa ,enään ei kelpaa se oma ruskee vaan nyt se polkee mun kopassa ja hurisee issekseen ja jolisee peilikuvalleen...Mun oli ihan pakko nousta ja mennä kattoo ...se on niin hölmö jossain asioissa että mä meen ihan shokkiin siitäkin ...kattokaa nyt

"Mitä ihmettä sä taas puuhaat?"

Resizeof2007-04-09003.jpg

"mouuu--mauuu...hrrrrhhrrrhhhrrhhrrrrhhhrrr...maaaaaaaaauuuuuuu--mouuuu"

Resizeof2007-04-09009.jpg

Päätin hiipiä ja hyökätä....

Resizeof2007-04-09001.jpg

Resizeof2007-04-09002.jpg

Ei se ees pelästynyt vaikka se yleensä pelästyy niin että se hyppää turkistaan kun hiivin sen ihoon kiinni salaa....täl kertaa ei...pyh...

Ilta meni ulkoilu puuhissa...taikka mun miäs meni tarkistaa pihasiivouksen jäljet ja reviiriasiat. Mäkin kävin mutta varamami ei ehtiny saada kuva minusta koska sen kamerasta loppu akku....mut se sanoi että sitten seuraavan kerran. Ja oikeastaan ihan hyvä ettei kerenny ottaa kuva koska en mä ehtinyt meikata eikä tommosta ennenkuin me mentiin ulos...oisin näyttäny ihan kauheelta kuvassa ...mutta tässä Leevi asialla

Resizeof2007-04-09019.jpg

Resizeof2007-04-09018.jpg

Resizeof2007-04-09017.jpg

 

Toivottavasti kaikilla on ollu ihana pääsiäinen!!

-HÖSSÖ-