Siis todella törkeetä , mami sanoi että mulla roikkuu keskivartalo. Kattokaa nyt kamut tätä kuvaa, täs ei mun mielestä roiku yhtään mikään, VAI MITÄ?? IHan normaalii että alkaa lihakset pullistumaan kun käy treenaamassa...

ResizeofDSC_0054.jpg

Mut mä haluun nyt esitellä teille pari mun lempparilelua, koska mä en oo taas vähän aikaan niitä esitellyt.Tässä ekassa kuvassa USA-hiiri ja tokas kuvassa hiiri joka mami kutsuu ällö-hiireksi. Mun mielestä se on ihana kun siinä on sellaista kissanhuumetta ja me kuolataan kilpaa Hössön kaa tota hiiruloo...mami sanoo että se on sen näköinenkin. No kait' se on...käytetty retale

ResizeofDSC_0038.jpg

ResizeofDSC_0036.jpg

Mut Hössö huutaa että sillä ois asiaa...kai mun on pakko päästä naiset asialle. Se näyttää taas siltä että sillä on paaaaaaaaaaaaaaaljon asiaa ...en mä tiedä.

Joo tässä minä, se kaunis, nätti, sopivankokoinen joka kohdasta, prinsessamainen , gasellimainen aivan törkeeeeeeeeeeeeeeen ihana nainen ..HÖSSÖ. Mulla on asiaa teille! Meillä on ollut ihan hiljaiseloa. Mun varamami on ollut kipee ja se on sen varpusparviasiasta sairaslomalla puoleenväliin joulukuuta. Mä olen jo kirjoittanut sille lahjalistan ja sanonut että sen pitää sille ukolle joka ei koskaan tuu välittää kuitenkin sen mun listan. Arvatkaa mitä mä olen toivonnu. Joku kiva nätti tyttöpuku, oma uusi peti, sellainen hieno prinsessamalli, jotain koruja mitä voisin laittaa mun valjaisiin ja paljon hyvää ruokaa. Kaikki jouluruoka käy ja tarjoilu voi tapahtua suoraan ruokapöydästä. Voin siis joustaa tässä asiassa.

Mutta joo, kattokaa me ei nyt päästäkään sitten aina kun halutaan koneelle, koska toi varamami on aika säälittävässä kunnossa ja se haluaa lepää kauheesti. Se ei jaksa tehdä mitään...pakolliset se saa hoidettu...eli meidän ruokkimisen ja muut tärkeät asiat. Kaikki muu jää. Mut sitten joo , mä oon kyl ollu vähän huolissaan siitä ja oonkin istunu vessassa sen kanssa kun sillä on tullu pahoinvointia ja se on sillai yökkiny vessas ja oksutellu. Ei siltä oo karvapalloja tullu, mä katoin...en kyl viitti kertoo mitä siltä tuli...näytti pahalta...ei oo tarkoitettu prinsessoille nähtäväksi.

Leevi on ollu oma hölmö itteensä ja mä viihdytän itteeni iltaisin pelästyttämään Leksaa henkihieveriin. Se on niin hauskaa. Ottaispa joskus varamami mittanarun niin saisin tilastotietoa siitä MITEN korkealle se mun Leksa hyppää kun se pelästyy...se on niin suoraan sanoen urpon näköistä. Älkää kässätkö väärin, mä lakastan mun miestä , kuten varmaan kuvista joskus ootte nähny...mutta mä en voi sille mitään että kun se on niin pöljä niin just se sen hölmöys on hauskaa vähän venyttää äärimmäisyyksiin omaksi iloksi..hihhiii...mä oon queeen..

Täs mä hengaan....

ResizeofDSC_0031.jpg

Eilen oli ihanaa...olin yksin saunassa ja minulla oli hiukan tylsää. Varamami tuli sinne,avas saunan ovi, silitti mua päästä ja katsoi mua suoraan silmiin ja sanoi " täti rakastaa tyttöä tosi paljon". Voi että mä ilahduin...mä katoin takasin ja huokailin tyytyväisenä ja hurisin vähän varamamille. ..Toi on just yks asia mistä mä varamamissa tykkään. Se huomioi mua kun mä vähiten sitä odotan. Tunnen olevani rohkein tyttö maailmassa kun varamami on mun kanssa.

-LEKSA JA HÖSSÖ-