Miks pitää taas sataa. MÄ en pääse ulos, alkaa hessu menemään kohta. Meille tuli jopa viime viikolla vähän vääntöö Hössön kanssa kun meikäläinen on niin turhautunut kun en oo monena päivänä ollu ulkona. Epistä...

Mami löysi tällainen juttu että joku niinkuin testi että kuka julkkis oltais jos oltais ihmisjulkkareita ....täs on tulos.. meitsi on aika otettu... Meikä ois kun Arnold dude

im073.jpg

ja Hössö ois kun Reese Whiterspoon ja mikäli tohon kuvaan on samastamista niin Hössöhän diggaa tommmosest tyttöjutuist niinkuin fluffy pinkit asiat ja tommost. Semmosest mistä mä en tajuu mitään

im078.jpg

Me ei olla oltu ties koska netis...mami on vaan menossa kokoajan ja se sano että nyt lapset nautitaan kesästä ja keretään ihan tarpeeks olla netis sitten syksyl...niin että ne häät sitten menee varmaan syksyyn kun se kerta sanoi ettei se ehdi niitä nyt järkätä kun sillä on ööbaut 1 vapaapäivä viikossa ja silloin se ei kuulemma aio roikkua netissä , että on paljon muutakin puuhaa. En mä tajuu , kissakuluttaja asiamiäheen pitää mun varmaan kirjoittaa että tähän meidän nettiaikaan saadaan lisäys.

Tänään on taas huippupäivä...Hössö saa lihaa ja mä aattelin huhuilla saunatontulle koko päivän kun on niin tylsä ilma.

See you dudes and girls!

-LEKSA-