Törkeetä , siis todellakin erittäin törkeetä. Meidän rapussa on ollut semmoiset sedät laittamassa meidän naapureille ( yläkerrassa) sellaiset lasit niitten parvekkeelle ja arvatkaa.....kyllä ...meidän piha on täynnä sellaista metallisilliä ..eiku metalli .......vara-maaaaaaaaaaamiiiiiii mikä se on se metalli asia ??? Ai jaa metallisilppua. Sellaista mikä tulee kun poraa semmoisel koneel' metalliin. NIINPÄ...meitsin ja Leksan ulkoilut loppui sitten siihen.  Toi varamami kävi aivan kuumana ja kiroili kun vanhempi merikapteeni ja sanoi että syylliset selvitetään ja he myös tulevat siivoamaan sen pihan. Mä näin kun se laittoi jotain sähköpostia sitten yhteen firmaan ja sitten se sanoi että jos eivät vastaa niin soittoa kuuluu heidän puhelimessa. Se sanoi ettei voi pihalle mennä edes ihmiset paljain jaloin koska sitä on joka paikassa ja sellaista ihan pientä ja että jos se jää ihoon niin tulee haava ja sitten se palanen voi uppoa ihoon....yäääk..mä en ainakaan halua mitään ylimääräistä mun queen tassuihin. Mä ihailen pikkasen salaa kyl tota varamamia kun se on niin tomera ja sanavalmis ja puolustaa meidän oikeuksia, vaikka se komentaakin mua aika paljon ja meillä on miten sen nyt nätisti sanoi...eri näkemys samasta asiasta. Esim se että miksi minun pitää tunkee itteeni kaappiin aina kun vaatekaappiovi aukeaa.....niin kattokaas...toi varamami on sitä mieltä että se on hidaste ja rasite aamuisin varsinkin ja sitten se komentaa mua pois sieltä hyllystä. MUTTA minä näen sen asian niin että koska ne vaatekaapit on siinä kunnossa ettei sieltä kukaan ihminen löydä mitään niin mä teen inventaariota niin kaik' löytyy helpommin...niin...todella yksinkertaista...

Sitten kelatkaa....törkyhomma numero kaksi. Kehtaavat ensinnäkin lähtee kertomatta minulle Alfia kattomaan sinne Alfin kotiin ja sitten ne tulee himaan ja ottaa SALAA sulaamaan jauhelihapussin ja painottaa kokoajan että se on huomisen ruokaa.. WHAT??? Jos se liha kert' otetaan sulaa niin mä sit kans haluun sitä tän päivän puolella eikä huomenna...siis törkkyhommaa...Sitten tietty se tuoksu tuli mun nenään ja mun henkinen hyvinvointi järkkyi kun jouduin mankumaan sitä lihaa eikä mitään tapahdu. Mulla paloi niin hiha sitten loppujen lopuksi kun kokoajan annetaan ymmärtää mutta ei ymmärretä antaa sitä lihaa mulle sielä kuivauskaapista. Kauheita verukkeita...huomenna sitten tyttö ja että se on vielä ihan jäässä...MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON MÄ HALUAN SITÄ NYYYYYYYYYYYYYYT!!!

Täs mä oon kun mul oli palanu käpy noitten palvelusväen toimintaan..

Resizeof2007-06-01002.jpg

Kannatti näyttää pahaa ilmettä tolle lihamestarivaramamille kun sitä alkoi sitten käydä niin sääliksi mua että se tuli sohvalta ja reilun biitin sainkin sitten loppujen lopuksi. Mutta mä kelasin kyl että kehtaavatkin uhrata pienen sievän ja erittäin sutjakkaan tyttökissan kaikki energiat ja katella vielä vierestä kun meikäläinen riutuu lihavieroitusoireissa ja tuskissa....tää muistetaan vielä ja varamami jos luet mun kirjoitusta niin kato sitä kuvaa ....niiiin..kato tarkkaan.....ja muista minun ilme.....se on se " you will die soon" ilme....paina se mieleesi ja muista se seuraavan kerran kun edes harkitset jättää mua ilman lihaa vaikka se olisikin jäässä vielä...

-HÖSSÖ-