Hohhoijakkaa kun väsyttää ja mun päässä on vissiin pari hiirtä jotka soittaa rumpuja. Sen verran kova meteli tuntuu päässä olevan. Tulikin kyl siellä Reetin bileissä vedettykin sitä bissee...ekaks mä ajattelin että en mä paljon mut sit Pappa ja Pate tuli  ja Pappa alkoi yllyttää mua juomakisaan ja sitten mä jopa sammuin yhes vaihees. Onneks sitten heräsin kuitenkin...vähän kyl nolotti kun oli kert' Reetin bileet. Mutta oli kyllä semmoiset juhlat että...Kiitos vielä Reeti, aivan mahtavat tarjonnat...rrrrrröyh..

Leevillä on jäänny levottomat jalat päälle. Se on sinkonu pitkin huushollia tänään edestakas ja laulanu. Se oli niin onnessaan kun sai tanssittaa kaikkee muijia. Ja sit se sanoi että Harmaalla on kyl niin tomerat painiotteet että Leksa päätti aloittaa taas punttishommat. Se sanoi ettei se millään pärjäs Harmaalle.

Oli kyl niin kivaa kun kaikki frendit oli paikalla ja pääs näkemään kaikkia samaan aikaan. Mietin tässä vaan että mitenköhän se Reetin mami että olikohan se itkun partaalla meidän jättämistä sotkuista??

Näin me nyt saunassa lööbaillaan koko päivän. Ihanaa olla oman miehen lähellä kun on vähän ....pahis

Resizeof2006-11-13009.jpg

 

-HÖSSÖ-