mun mamilla on sairaslomaa...sil tulee sitä itteensä ( se sano ite näin) kun varpusparvi...mitä se lie tarkoittaa , koska mä en oo ainakaan meidän vessas nähny mitään varpusparveja. Meinaan vaan että oisin kyl niinkuin huomannu jos meillä olis joku tinttihyökkäys täällä kotona.

Hiukan masentaa ettei sitä kaltsuukaan oo enään näkyny...mä en jaksa millään uskoo että se on menny koisimaan semmoista koko talven unta. Eihän siinä ole mitään järkeä, nukkua koko talven. Mutta sitten mä mietin että kun viime talvena oli sellainen pieni polku sinne reikään mihin se aina meni se Kaltsu ,että mitä se sitten teki hereillä kesken talven?? Mä en oikeesti tajuu ....se oli vaan niin hienon näköistä kun meidän pihalla oli ihan koskematon lumi ja sitten meni pieni tassupolku poikittaen meidän pihan läpi...no okei mä katoin ikkunasta ja aloin melkein kuolaamaan kun kelasin sitä paistii vetämässä meidän pihan läpi.. mut on se aika röyhkeekin..

Meillä on aikas tasapaksuu elämä, ei oikein mitään ihmeellistä. Kovasti ootellaan sitä tyttökalenterii ja tietty mä ootan enemmän....Hössö haluu vaan nähdä omat kuvat tommosis asiois. Se antoi mulle joululahjatoivomuslistan ja mä meinasin tiputtaa mun turkkia....muijalla on pokkaa vaatia...tietäisitte vaan..Mut oon mä miettiny parille lähelle asuvalle kamulle ja yhelle espoolaisellekin joululahjat ja ne on aikastees hyvii ideoit jos itse saan kehua...niin ja vaiks mä oon vähän hölmö niin en sitten muuten painostuksen allakaan kerro julkisesti mitä ne on, koska sitten se ei oo ylläri mun naaprukamuille ja sille espoolaiselle sitten jouluna...Tietty joudun laittamaan mami asialle...voisinkohan mä vaihtaa ne mun muchos mexican rahat....näääh...enpä taida, mami voi sponssaa.

Mäkin ootan kyl jouluu vähäsen jo...ootan kaikista eniten se kun mami leipoo ja täällä tuoksuu joululle ja sitten tulee sieltä kellarista se puu ja niissä on ne koristeet mitä me Hössön kanssa revitään alas...siistii...

Mä meen nyt bastuun koisimaan. Siellä on ihanan lämmintä=)

-LEKSA-