mietin tässä että mihin tämä viikko meni....kerkesin just alkaa nauttimaan siitä että mun kanssa on oltu kotona koko perjantai, lauantai ja nyt on sitten sunnuntai ja mamilla on kauheesti kaikkee ohjelmaa tälle päivälle ja huomenna se menee taas tekemään safkarahaa mulle ja mä joudun keksii tekemistä itselleni koko päiväksi...taidan tehdä sen mitä aina teen...eli niinkuin nukun.

Eilen meillä oli tosi kivaa. Ekaks leikittiin se leikki että mami juoksee kaikkien lelujen perässä ja mä katon sivusta sitä touhua. Mami sitten sanoo aina mulle että Leksa hei sun kuuluu juosta noitten hiiruloitten perässä , en minä...jaa en mä kyl ole mikään koira meinaan koska ne on tehty sitä varten että ne juoksee kaikkien pallojen ja semmoisten perässä. Vahvasti alan uskomaan että ihmiset ovat sukua koiriin koska ne tykkään kanssa leikkiä tota nouda leikkiä. Sitten mami riehui mun kanssa ja meitsi puri sitä ja riehuin takaisin..kävi niin voimille että mamille tuli ihan hiki ja meitsi meni saunaan nukkumaan koko päiväksi .

Kävin mä ulkonakin...ajattelin jos menisin siihen samaan kouluun missä Rede on oppinu paistimaisteriksi. Sääli vaan kun ei niitä paisteja pihalla pahemmin näkynyt. Niitten koulussa taitaa olla sellainen osio missä voi valmistua selviytymismaisteriksi ja minusta tuntuu että koko Sörnäisten hiirulokanta on käynyt sen kurssin loppuun ja saannut maisterin paperit siitä. Niin ainoat kivat jutut mitä näky oli vähän lehtiä jotka lenteli tuulen mukana että mä niinkuin harjoitteli taikka virittelin kynsiä niillä sitten....ehkä vielä joku ilta sitten se hiirulokanta oikein jonottaa meitsin pihalle ja mulla alkaa bileet.

Mulla tuli iso hätä tänään..( aivan kuten joka päivä) , mutku ..taikka okei..mami sanoo mua hienohelmaksi. Siitä nimittelystä en ole oikein ylpeä. Asiahan nyt vaan on niin etten mene vessaan jos edellisen vessareissun jäljiltä on kahta enemmän kakkapalleroista..ja tänään niitä oli 4, mä laskin. Mulla meni hermot , juoksentelin hädissäni ympäriinsä , kävin mamille kiljumassa päin sen naamaa ( eikä se vieläkään tajunnu) ..se vaan nauroi että mä näytän kuulemma tosi "pelottavalta" kun kiljun niin että vaan mun kaksi mahtavaa "etutorahammasta " näkyy...siis pah...joo no meitsi sitten mouruumaan ja puuskuttamaan ympäri huushollia ja tuhisemaan ja kurvasin vessan eteen ja huusin. Johan tuli liikettä mamiin...alkoi niinkuin tapahtumaan kun meitsillä on kakit melkein turkissa...siis ei sitten mitään tietoa mistään palvelukonseptista tässä talossa...

Taidan ensi yönä kutsua kamut apuun niin otetaan mamin vessanpönttö pois ja piilotetaan se niin katotaan sitten mitä se sanoo kun se aamulla menee omissa hädissään vessaan...tsihhiii...

Mä meen tutkimaan pihalehtien lennokasta menoa ikkunan läpi, ehkä pääsen tänäänkin ulos..

-LEEVI-