Meillä alkaa palvelu selkeesti parantumaan...mami on kotona...tosin se on kipee sillä on joku kehko ...eikus hetkinen...keuhkoputkentulehdus ja mä pääsin taas sanomaan että mitäs siellä riekutaan yömyöhään niin että tullaan kipeeksi...Mut niinkuin kaikkee makupaloja saadaan ja kaikkee kivaa ..rapsutuksia miljoonasti ja hellyyttä. Eilen syötiin McDonalds'in tuplajuustohampurilasta kimppaan mamin kanssa, eli siis mami söin leivän ja me popsittiin lihat siltä. Hössö kyl hoiti meille sen homman , se meni mamin korvaan huutamaan määääääää...niin sitten mami tajus että ai lapset, te halutte siis tän vai..ja sitten sitä lihaa höystettynä cheddarjuustolla alkoi tulee ihan sillei sateli melkein.

Eilen se oli lääkärillä ja tänään se menee taas lääkäriin ja tommosta...se sanoi että se ei tykkää mennä lääkäriin mutta että nyt on niin kurja olo rinnuksessa että on ihan pakko...Mul on kyl tosi kiva olo rinnukses...se on se löööööv...hihhiii..

Kattokaas mitä mami teki eilen, nyt se on valmis jo mutta siitä kuva sitten later...on se aikas hyvä mun mielestä...mut kattokaa myös mitä HÖssö teki. Hössö sanoi että se meni henkiseksi paineeksi viereen että saadaan se palapeli pois meidän jaloista...

ResizeofIMGP3298.jpg

ResizeofIMGP3297.jpg

ResizeofIMGP3299.jpg

 

Meitsi kun on aikas rento jäbä niin mä en jaksanu painostaa mamia tos hommassa, kert' se on kipee niin antaa sen mellastaa tommosten juttujen kanssa...mä menin koisii...ja mä olen SYYTÖN siihen että mun pömpelissä on tyttöviltti ( toivottavasti maine ei mene )..syö ihan sikana kun mami hyökkää kesken hyvän unen sen kameran kanssa ihan naamaan kiinni.  Mä kostin sitten mamille aamulla ja ajoin sen ylös vaikka se olisi halunnu nukkua. Kyljen päällä pomppiminen nelintassuin ajaa kovemmankin tyypin sängystä..tsihhiii...Hössö avitti kanssa.

ResizeofIMGP3301.jpg

 

Me seurataan tilannetta ja palataan raportoimaan meidän kotioloista...over and out....(radiosilence)

-LEEVI-