Hei kaikki karvaiset kaverit...tääl mä olen. Naurattaa toi Leksaparka kun se on niin malttamaton. Mulla oli kauhean vaikeeta miettiä meikkejä ja hiustyyliä ja jokaista karvaa piti kammata erikseen että siksi mulla kesti se alastulo Leksan luo....*huokaus* ..miehet. Onneksi tyttökerhon naiset tajuaa mitä tarkoitan. Kun teillä kolleilla on se vaikeus että te ette tiedä haluatteko mennä ulos vai olla sisällä...seisotte siinä ovenraossa vaikka olisi -30 astetta pakkasta ja mietiskelette siihen asti että teidän palveljalla alkaa olee' siniset varpaat....niin että se naisten meikkimietiskely on yhtä tärkeätä ja on täysin verrattavissa siihen teidän mietiskelyyn. Toi Leksa ei vaan tajuaa..

Olen jo kerennyt syödä Leevin ruokaa, pitää sen mamia hereillä koko halva yön, rapistellut ja hypistellyt kaikkee kiellettyä ja olen jo saannut ekan annoksen jauhelihaa...( kaksi ihmistä siihen tarvii että saa sen lihan pois pussista...yks pitää minusta kiinni ja toinen yrittää nopeasti saada jauheliha lautaselle)..niin ja ollaan me juostu ihan hullun lailla ihan muuten vaan Leevin kanssa.....ja tietty....pussailtu...hihhiii..

Mä menen nyt aamu-unille että jaksan sitten juosta iltapäivällä taas...

-HÖSSÖ-