Tosi reiluu hei...meidän mami kävi tänä aamuna sellaisel....täbösss....eiku täyhs..eiku mikä se oli...tähystyksessä...se on sellainen mis sellainen ihmisten lääkäri kattoo mamin suoleen että mitä sinne kuuluu. Mami joi eilen koko illan jotain pahan makuista litkua ja kaveeras sen varpusparven kanssa vessassa. Kauheee meteli koko illan. Sitten se alkoi mankumaan että se haluu nukkumaan ja passitti meitäkin nukkumaan huutaen laaaaaaaaaaaapset hiljaaaa , lapseeeeeeeet nyt nukkumaan. Mä en niin vällänny koska mulla oli kuusen oksat hampaitten välis että asiat niinkuin tärkeysjärjestykseen tiettekste..

No sitten sen herätyskello soi jotain 03.00 ja herätti mua mun kauneusunesta ja sitten se meni taas juomaan sitä litkua ja sitten se lepäili vähän ja sitten nousi ylös. Nyt sillä on kauhee bandage kädessä kun se lääkäri tyrkytti sille rauhottavia suoraan suoneen, kelatkaa ja sitten sen piti lepäillä siellä sairaalassa vielä tunti sen jutun jälkeen....ja sitten arvatkaa...se tuli kotiin..

JA ARVATKAA MITÄ OLLAAN KUUNNELTU KOKO PÄIVÄN.....se piereskelee kokoajan ja mä soitan kohta valituspuhelu jonnekin koska tää on jo tällaiselle queenille kauheen noloo...ihan kauheeta...

Leevi ei ylläri vällää, se piereskelee niin paljon itekin että se ei ees huomaa tommosta, mut mä en voi nukkua. ....auttakaa joku prinsessaa...mun kotona on ilmapommitusta.

-HÖSSÖ-