Voi ihanuuksien ihanuus ja romanttisuuden huippua....Leevi kosi mua toistamiseen. Mä menin ihan veteläksi ja hyytelöksi polvista ja sitten sain just ja just änkytetty -kyllä-. Leksa halas mua ja sanoi että se haluaa elää mun kanssa loppuelämänsä . Miten romanttista....

heart.jpg

Niin ja häät nyt sitten vietetään sunnuntaina 10.6 netissä. Kaikki ootte tervetulleita! Emme laita erikseen kutsukortteja vaan käymme henkilökohtaisesti sitten kutsumassa blogeissa häihin. Me ei haluta mitään häälahjoja mutta haluamme että suunnaatte "lahjavimma" paikalliseen eläin suojeluyhdistykseen , lahjoittamalla heille rahaa, vanhoja leluja, kissanruokaa tai muuta tarpeellista. Se ois meille paras lahja ikinä.! Ja meidän toivomus. Joten tervetulleita ootte ihan kaikki! Täytyis tässä hommata morsiusneidot ja jotain bling bling mitä laittaa turkkiin ja Leevinkin pitää hommata bestmän...eli paras mies... ja sormus...pare olla iso kivi!!!

Niih..mutta eilen oli jotain muutakin hassua. Mä olin nukkumassa makuuhuoneessa ja sitten yhtäkkiä alkoi kuulua kauhee pauke ja sellainen omituinen ääni pihalta...kolisi ja rapisi. Mä heräsin heti ja juoksin ikkunaan kattomaan. Varamami tuli ja veti mulle sälekihdin vähän ylös että näkisin paremmin pihalle. Ette usko...taivaalta tuli sellaisii kuulia...valkoisia ja niitä tuli paljon ja niitä oli joka paikassa...mä en oo ikinä nähny tommosta. Oli tosi hassua...varamami sanoi että ne on rakeita. Ai niinkuin raketteja vai? Ei kuulemma että ihan rakeita...sitten se selitti mulle miksi niitä tulee ja mistä se johtuu , koska se sanoi että mä oon niin utelias että mun kuuluu tietää aina syy ja seuraus.. Kyl mua oikeesti kiinnosti ja istuin ikkunalaudalla ja kuuntelin nätisti. Vähän mä kyl ihailen tota varamamia kun se jaksaa mulle selventää asioita. Leevillä on aina niin henkilökohtainen hoppu ettei se jaksa kuunnella mitään tommosii juttuja. Ja sitten varamami kertoi kun kerran kun se oli pieni ja se oli saaristossa niin tuli niin isoja tommosii rakeita että se sai mustelmia ...oooh...jännää.... 

Resizeof2007-05-03028.jpg

Resizeof2007-05-03029.jpg

Resizeof2007-05-03027.jpg

Tiettekste...yks asia .....mua alkaa niin jänskättää. Mun mami , siis mun ikioma mami tulee sunnuntaina tänne viikoksi....Mulla on ollu niin ikävä mamia ja nyt se tulee tänne ja on mun kanssa. Mulla on sitten mukava elämä. En viikko tulee olee niin kiva. Mummikin tulee taas ensi viikolla tänne...mut sitä mä en tajuu miten ne aikoo koisia....ois neljä aikuista ja 2 kissaa...meillä on ainakin lämmintä yhdes., vaiks mä tiedän että me mennään mamin kanssa sohvalle koisimaan kyl=) Oispa jo sunnuntai...huomenna varamami lähtee Berliiniin pariks päiväks ja sitten mami tulee sen kanssa kotiin sunnuntaina

Ihanaa...

-HÖSSÖ-