Vahvistan huhut jonka mukaan Reetin mami on tulossa kyläilemään meitsin himaan huomenna...sikäli kivaa ja jännää mulle mutta tympii ettei Rede pääse messiin. Tosin sekin on totta että voisi ehkä saaneen uskoa mutten vahvista että tulisi niinkuin jotain mustasukkaisuusdraamaa Hössöstä....okei Reetil on mustat sukat jo valmiiksi ....mut jotenkin en kyl usko...

Mami taas sanoi että hei jäbä mieti nyt pikkasen mitä tapahtui kun sun pihalle tuli jotain kolleja...niin niin mut ei ne ollu mun kamuja...daaaaa...mami on niin hölmö se ei tajuu meitsin feeliksii aina. Mä tosiaan toivon ettei muija painele saunan kiukaan alle sitten huomenna vaan on oma vallaton itteensä niinkuin bisset ja tollai...

Mua jänskättää se huominen pikkasen...vaiks mä kyl aavistan että Reden mutsi on hyvä tyyppi koska Redekin on ...mä menen kohta nukkumaan mamin kanssa koska mami sanoi että sen pitää mennä koisimaan että jaksaa aamulla töihin mennä ja sitten että se jaksaa nostaa lasia illalla..ELI SIIS JOO...ne meinaa hihitellä ja kuulemma oikein urakalla...

Laitan satavarmasti raporttia sunnuntaina ....niih...ja sillä lailla ja niinkuin piste ja semmoista!

-LEEVI-