On taas niin paljon valittamisen aihetta että turkissani syyhyy....okei ...se hääjuttu ei varsinaisesti hinaa , vaikka hinaakin...mutta kun mäkin haluan että kaikki mun frendit pääsee juhliin. Koska ootte mulle tärkeitä guys and girls=) Mutta tietty prinsessana hinaa se että se päivämäärä siirtyi...varamami sanoi mulle ja selitti että Hössö kulta, kolikolla on aina kaksi puolta ja pitää valita se mikä on tärkeämpi. Jeps...i got it...mun frendit on mulle tärkeitä ja siksi suostuinkin siihen että häät siirretään..

Täs on kuva kun me neuvotellaan tästä asiasta Leevin kanssa..Leevi yritti jotain äijäillä tossa mut en mä välittäny.

ResizeofIMGP3884.jpg

Joo mutta sitten eilen toi mami oli koneella ja kehtas väittää ettei mun läpi näe. Siis mitä ...sitten se sanoi että mun peppureiän läpi ei näy mitään koska mun suolet on niin kiemurtelevia. Siis haloooo...ei prinsessojen suolet oo kiemurtelevia. Meillä on erittäin hianot ja suorat ja nätit suolet...vai mitä tytöt?!

Törkeetä siis törkeetä. Ja sitten mä aattelin ( loukkaantuneena) että menenpäs sitten pummimaan itselleeni lihaa...menin keittiöön altaaseen istumaan mutta eihän sitä lihaa tullu. Ei vaikka huokailin ja kattelin sillai nälkiintyneenä...epistä.. Ja en mä saa mennä pihalle ilman valjaita...kuulemma varamami ei jaksa pinkasta mun perässä kun olen niin vikkelä...en mä tajuu...

Mihin perheeseen mä oon itteeni lykänny..ja sitten toi Leevi...se on joskus niin reppana...

-HÖSSÖ-