Mut ei SEMMOISIA kuitenkaan...hahahaa...( kun ei voi kun ei oo niitä asioita..blääh)

No kuitenkin..mä en tajuu miten mamilla voi olla niin vaikeeta päättä ketä äänestää. Se mietti ääneen meille eilen , luki sitä hesaria ja kyseli meiltä mielipiteitä. Oikeastaan me kaikki luettiin se hesari kimppaan ja sotahan siitä sitten syttyi kun yks oli lukenu valmiiks ja halus vaihtaa sivua ja mami ei ollu valmis vielä. Siis mä esim.. oon tosi nopee poika lukeasemaan...niinkuin että aha...nää oli täs mä vaihdan sivua. Mut siis niin se äänestys. Me suorastaan huudettiin mamille että sehän nyt on meidän puolelta aivan bloody selvä. Se Hesyn täti tietty. Meidän on pakko olla hyvää pataa sen kanssa että jos vaikka palvelu huononee yhkaavasti niin voi niinkuin ottaa siihen yhteyttä ja sanoo että hei tyyppi , viittisitsä et viitsis fiksaa tää homma kun me kert' äänestettiinkin sua. NIIH.. siis ei mitään epäselvää yhtään missään...

Aivan sairaan ihanaa että mami meni aamulla töihin...jeps...luitte ihan oikein...kun kattokaas se on höösänny tästä illasta koko viikon ja eilenkin se valvoi 23.00 asti kun se teki ruoat valmiiksi ja tommosta. Meitsi oli ihan sekaisin että koska mä pääsen syliin ja mun herkkishetki alkas nyt koska kello on 18.00 ja mami sanoo vaan että noniin sohvalle sitten mars ja 30 min päästä pitää ottaa jotain uunista. Entäs niinkuin mun feelarit???  Hössö se oli elementissään kun se teki sitä ruokaa mamin kanssa...vähän liian innokkaasti välillä ...mä kuulin . Niillä oli rankka keskustelu että kuinka lähellä saa istua ja ettei tarvi maistaa kaikkee kun silmä välttää. Mua alkoi naurattamaan ....tsihhiii....missä Hössön kieli lie ollu ennen sitä ...tsihhhiiiii...no ei vaiskaan...taikka...en mä tieee

Mä menen nyt kampaamaan mun turkkia ja Hössökin tuolla ehostaa turkkiaan näköjään, pesulla se on. Kattokaas kun tulloo noita vieraita tänään

Hyvää viikonloppua kamut...elkää meitä unohtako vaikka me ei netissä keretä aina olla...kas kun mamilla on niitä työkiireitä niin paljon..

 

-LEEVI ja pikkasen HÖSSÖäkin -