Tuli tänään meille kyläilemään...Hössö sai aamuhepulin ja mä sain kyytii. Me nukuttiin koko yön ihan nätisti että nyt sitten aamulla turkissa tuntui outua värinää...hepuli.

Hössölle se iski ensin, mä olin just heränny ja vielä puolunessa...minä sain palkinnoksi tästä Hössön hepulista hampaat mun takakinttuun , meitsi ravistelemaan kinttua, Hössö roikkuu mukana ja sillei me sitten mentiin. Siinä välissä se kävi sängyssä ajamassa lakanat ruttuun ja hyökkäili edes takasin...sitten se taas muisti että Leksa on tuolla ja tuli salaa takaa mun kimppuun. Meitsi pelästyi ja hyppäsin suoraan ylöspäin karvat pystyssä. Se vaan laukati , laukati mun perässä kokoajan ja vaanii mua. Mä annan sen tehdä tota koska mä olen paljon vahvempi kun se että en viitsi heti ainakaan ottaa pulttii.

Sillä on yks sellainen vähän ärsyttävä tapa....se tulee kattoo kun mä olen vessas...yritä sitten siinä pissiä rauhassa. Sitten kun tulen vessasta pois se käy minuun kiinni...kuten äsken tapahtuikin...Meitsi hätääntyi niin että juoksin makuuhuonen oveen ..kloinks. Hitsit että näin tähtejä, kaikkee värejä.

Okei nyt mullakin on se hepuli ja nyt ei sitten enään nuku ketään tässä talossa...mä menen jahtaa mun muijaa..tsau

 

-LEEVI-