Mä kyi tlkkaan.....oho., hiiruloöveritjälkivaikutuksia,...äähym, uudestaan...siis niin mä kyl tykkään joulusta. On se kivaa kun mami höösää paketteiden kanssa ja semmoista . Viime jouluna se teki kaikkee sellaisii laatikoita, ei sellaisii pahvisii vaan semmoisii porkkana jutskia ja semmoista. Tuoksui ihanalle. Tänä vuonna se ei tee koska se lähtee ensi viikolla sinne Vaasaan sitä joulua viettämään ja toi varaihminen sitten hoivaa meitsii ja Hössöä. Ei se kuulemma tee pipareita, ei joulutorttuja, ei kinkkua eikä mitään muutakaan...se sanoi että tänä vuonna se on lakossa...

NIIIN...arvatkaa kamut onko juhlan paikka! Hössö muuttaa jo ensi viikolla mun luo..kelatkaa.. Me pakataan sen kamat viikonloppuna varmaan ja se roudaa ne alakertaan. PItäiskö mun ostaa sille sellainen prinsessa reppu tai jotain? Mitäs ootte mieltä? Pitääkö naisille ostaa niinkuin jotain lahjaa kun muuttaa yhteen ? Jos mami ostais sille oman filtin tai jotain ? Mä olen niin sekaisin taas tästä asiasta että en pysty ajattelemaan selkeästi. Mä olen niin onnellinen ja iloinen. Niin ja tulee toi kummitätini , eli HÖssön mami tänne viikoksi kanssa asumaan kun on ne muuttopuuhat sinne Berliiniin ja kaikkee asioita siellä kämpillä pitää hoitaa.. Niin ja oikeastaan tää muutto kuulemma tehtiin näin nopeasti ..kun Hössö nakertaa niitä muuttolaatikoita...tsihhiii...

Oispa jo maanantai ja Hössö tulis...sais vähän valoa tähän pimeyteen..*huokaus*

 

-LEEVI-