että tyhjennetään lompakon sisältö mun ja Hössön puolesta Hesyn pataan....mä VAADIN että mami ostaa edes 4 lahjaa mitä se vie sinne keräykseen ja se lupas jo ...mä sain mamilta sellainen nalle missä on tonttulakki niin ajattelin että sellaiset pari kappaletta ja sitten parit pehmeät fleece peitot missä on jotain kivoja juttuja...mami sanoi että sen töissä on jotain kivoja että sellaiset kanssa pari kappaletta ja sitten nyssykkään ja Hesyn joulupataan. NIIH..kun ei voi ottaa kaikki kissat asumaan meille eikä niitä voi tän nettikerhon kaikille jäsenille majoittaa niin että sitten pitää jotenkin sitä joulua kuitenkin tuoda...

Mami lupas hoitaa....mä ajattelin kyllä että koska mulla on niin sikana noita leleuja että kattoisin niitä sillä silmällä läpi ja sitten luopuisin osasta koska joku kollinalku tai neidinalku varmaan tarvii niitä enemmän kun minä...näin mä ajattelin. Mami kehui mua ja sanoi että mulla on hyvä sydän...mitä se sitten mahtaa tarkoittaa...niinkuin että kyl mun sydän mun mielestä just pamppaa sopivasti...enemmän kun näen kauniin muijan...esim tietty Hössön...tsihhiii...

Asiasta toiseen...miten mä saan mamin hiljaiseksi...se laulaa joululauluja...menee hermo...tsiisus sentään..

Meillä on ollut niin kauheesti puuhaa etten ole nettiinkään ehtiny kun on kaikkee lahjajuttuja ja korttijuttuja ja semmoista jouluhäslinkiä...minusta on vaan kivaa syödä ne paketointinarut....sairaan mageeta....vaiks en mä tajuu miks mamilla menee hermot saman tien...ihme puuhaa..meitsi yrittää vaan auttaa.

MÄ ostin sitäpaitsi Hössölle tänään joululahjan....mä jotenkin luulen että mun kummitäti repee holtittomaan nauruun kun se näkee sen lahjan...se on hiukan ,...miten sen sanois....erikoinen..hihhi..

Nyt mä menen takas koisimaan

-LEEVI-