Mä oon hengissä. Kävin siellä elukkalääkärillä tänään mamin kanssa. Mami tuli kotiin töistä ja kaivoi kaapista mun kuljetuslaatikko ja sitten laittoi se tonne lattialle että mee leksa kattoo...no sitten mä menin tai oikeastaan meni kyl ekaks HÖSSÖ?!! huom...outoo..mamin piti repii Hössö ulos sieltä kun se oli lähös jonnekin..hah...mä sanoin sille että mä meen nainen , sä jäät pitää kämppää pystys.

Sitten mami soitti se semmoinen auto mikä hakee ja tuo...ja vie ja tommost...no sitten se tuli hakee se auto ja mentiin tohon lääkäriin. Siellä oli kun tultiin yks tooooosi vanha koiruli. Mä vaan mulkkasin sitä ja se dorka vaan heilutti häntää ja oli sillai kun se olis halunnu tutustuu...hah..en mä lähde seurustelemaan mihinkään koirien gentlemenklubille...hah...se varmaan luuli että se on jossain sikaribaarissa.

No sitten sinne ilmesty toinen kollikissa. Me vähän jutskattiin sen kanssa. Sen nimi oli Rafael ja se oli kotoisin Ranspkasta...eiku mikä...Ranskasta...se puhui sillai huonosti englantii ja mami sitten tulkkasi mulle mitä se se sanoi. Mut se oli aikas cool. Me sillai sheikattiin tassua ja oltiin sillai korrektisti frendei. Sitten se meni ennen mua sinne sen lääkärin luo, sit se tuli ulos ja hais ihan oudolle ja mä päätin etten mä haluu tommosten ranskalaisten gigoloitten kanssa olla frendi , että mul on omaa frendei ja sitten mä vähän niinkuin kävin kertoo sille ettei mun lähelle tarvi tunkee...no se sitten vastas samal mital...ei me sillai pahasti. Sillai herrasmiäsmäisesti että get lost dude...

No sitten mä pääsin sinne elukkalääkärille ja se täti sanoi että mä olen todella hyvässä kunnossa ja erittäin terve nuori miäs ja sitten se piikitti mua...tyypillistä naisii...eka ne sanoo jotain kivaa ja sitten alkaa tapahtuu kaikkee muuta. No mä selvisin ja sitten arvatkaa..aahhhhhaaaa...se sanoi että mun pitää alkaa harjaa hampaat ja mami sai mukaan hammastahnaa ja hampiharja ja kaikkee...pah...katellaan se asia mun mielen mukaan. Se kuunteli mua sellaisel jutul ja sanoi että mä kuulostan hyvältä...tietty! Mä oon mä!

Mä painoin 4 kiloa ja sitten se sanoi että koska olen sisäkissa niin sitten ei tarvis tulla yhtään kiloja lisää...kuulemma olen sopusuhtainen. , mitä se sitten lie tarkoittaa...

No sitten tuli sellainen auto taas hakee mua ja mentiin kotiin. Muija oli ihan hiileenä että missä mä olin ja miks mä lähdin sillai yllättäen...arvatenkin..

semmoista...taidanpa mennä koisii...hiukan jännittävä tämä päivä. Mami vissiin alkaa taas lukemaan kokeisiin..mä meen sen viekkuun tarkistaa että se lukee oikein.

-LEKSA-