Nyt alkaa olee sellaisia selkeitä ikävä feelareita turkissa ...toi Hössö meinaan kun on niin ihana ja mul on nyt kestoikävä sitä..

Mä ajattelin laittaa söpötyskuvia tänne, kun mulla on niin paljon uusia kamuja tullu ja NIITTEN MAMIT ei oo nähny mun pentukuvia ja mehän tiedetään näissä meidän kissapiireissä mitä ne mameille aiheuttaa..hihhhiii..loputonta lässytystä. Ja okei..mami puhui mua ympäri että laita Leevi jotain pentukuvia itsestäs nettiin...täs nää nyt sitten tulee

Tässä kuvassa olen ekaa kertaa uudessa himassa Sörnäisissä

ekatkuvat-1.jpg

Uusi elämä on alkanut..söpötystä...

Leevi2.jpg

Mulla oli ikiomana painileluna mamin Marsupilami..jonka tapoin..sillä tapauksella ei oo korvia eikä hiuksia enää eikä paljon muutakaan..hehe.

leevi3-1.jpg

Sitten tuli kamuja ja kollikerho ja tässä turmeltunut nuori kollinalku...aamu kollikerhon bileitten jälkeen...karsee olo...

Leevi5-1.jpg

 

Joo on se vaan niin että jokainen kolli on ollu kersa joskus....

Aamu on alkanu tänään tosi mukavasti. Tajusin tossa että hei..mami on mun kanssa melkein puoleen päivään asti, se menee iltavuoroon . Oli yks tosi mukava ylläri kun avasin koneen tänään mamin kanssa. Mun tosi ihan ekoihin kamuihin kuuluva Poju kolli ja sen hiukan nuorempi lipunkantaja Tiikeri oli käyny laittamassa blogiin viesti ja niilläkin on nyt blogi.  Mul on ollu tota tampereen kamua tosi ikävää...sidee kun saadaan lisää porukka poikakalenteriin...tsihhhiii...niin ja kohta on kyl pakko pitää kunnon syysbileet kollikerholla kaikkien kamujen kanssa. Ehkä noi meidän neidit pitää sitten sillä aikaa jotain nypläyskerhoa tai ompeluseuraa keskenään..tsihhhiii...

-LEEVI-