tsiihhiiihhii...kollin kosto on komea. Mä vähän etukäteen osoitin mieltä tämän päivän hihittelyreissusta ja pidin mami hereillä..hetkinen se oli noin 22.00 siihen 03.00 höpöttämällä ja kurnuttamalla kokoajan ja kaapimalla kaikki ikkunat mitä kämpästä löytyy. Välillä Hössökin hermostui ja antoi pariin otteeseen tassusta. Mä vastasin tähän taistelu-uhoamiseen hyökkäämällä ja painimalla ja mami joutui huutamaan että nyt lapset hiljaa ja nätisti. Sitten kuulinkin moneen kertaan tämän kyseisen aikavälin aikana tämä tutun ja ai niin mukavan huudon " Leevin nyt hiljaa", "Leevi kohta mami hermostuu", "Siis nyt kyllä Leevi", "Leevi tule tänne viekkuun nukutaan kaikki yhdessä..siis Leevi nyt kyllä lopetat tommonen"( juoksin sen kyljen yli niin että tuntui), " Leevi sirkukseen joudat kohta", "Leevi nyt mami haluaa nukkua ole hiljaa", " Leevi karvat umpeen niinkuin heti ja nukkumaan siitä".. Ja hihhhhiiiihhhiii paras (se kun tiedän että nyt mami on menettänyt toivonsa yöunista ja on tosi pingottunut).." Leevi onko meillä vielä ovimatto..onko?" Hihhhiiiiihhhiiii...voi elämä että mulla oli hauskaa. Hössö oli niin vihainen kanssa kun tiettekste naisilla on niitä kauneusunihommeleita mitkä on ihan turhia koska mitä mä olen kattonut niin karvat on ihan samassa järjestyksessä aamuisin kun mitä oli edellisenä iltana..taikka ainakin enemmän sekaisinkin joskus. Niin että mitä niistä sitten....

Tavoite saavutettu...mami sanoi äsken mulle..voi poika poika mamilla on kauhea päänsärky kun et antanu mun nukkua tarpeeksi viime yönä. Taitaa Hössöllä olla sama juttu koska se kattoo mua sillä " jos katse voisi tappaa"-ilmeellä.

On tää kollin elämä vaan joskus niin mahdottoman hauskaa!

-LEEVI-